Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژي اخيراً رندري به ظاهر رسمي از موبايل ذن فون 5 ايسوس منتشر کرده است. در اين تصوير، مي توانيم موبايل جديد ايسوس را در سه رنگ مشکي، سفيد و قرمز روشن ببينيم که گفته مي شود به ترتيب تحت عناوين «مشکي نيمه شب»، «سفيد نور مهتاب» و «قرمز سرکش» معرفي خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر سه مدل دستگاه، از طراحي يکپارچه فلزي بهره مي برند و حاشيه هاي نمايشگر هم به وضوح از تمام اعضاي خانواده ذن فون 4 کمتر است، اما هنوز قطر بيشتري نسبت به پرچمداران گران قيمتي مانند گلکسي اس 8 سامسونگ يا ال جي V30 دارد.

در کنار حاشيه کمتر، شاهد نسبت ابعاد 18:9 نمايشگر نيز هستيم که ترندي تازه در صنعت موبايل به حساب مي آيد و سبب مي شود توليدکنندگان قادر به رقابت با فبلت ها، بدون نياز به افزايش ابعاد دستگاه باشند. در شايعات قبلي آمده که ذن فون 5 لايت از نمايشگري 6 اينچي با رزولوشن Full HD بهره مند شده اما هنوز نمي توان از صحت اين اطلاعات اطمينان داشت.
از طرف ديگر، دستگاه از دو دوربين دوگانه بهره مند است و اسکنر اثر انگشت نيز روي پنل پشتي به چشم مي خورد. بلس مدعي شده که دوربين اصلي دستگاه، از دو سنسور 16 مگاپيکسلي بهره مي برد و دو ماژول 20 مگاپيکسلي نيز در بخش بالايي نمايشگر تعبيه شده. در نهايت بايد افزود که انتظار مي رود موبايل هاي خانواده ذن فون 5، در جريان کنگره جهاني موبايل 2018 رسماً معرفي شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران

دریافت 26 MB کد خبر 6093117

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • فیلم اعترافات موبایل‌ قاپ‌های موتورسوار در اتوبان امام علی(ع)
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید