Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان ملل متحد جهت پشتیبانی از زنان و دختران برای دستیابی به توانایی کامل خود به عنوان پژوهشگران و مبتکران فراخوان داد.

به گزارش ایسنا، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی زنان و دختران در خدمت علم، ۱۱ فوریه ۲۰۱۸ میلادی خواستار پشتیبانی از دختران و زنان برای دستیابی به توانایی کامل خود به عنوان پژوهشگران و مبتکران علمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش در پیام خود متذکر شد: دختران و پسران هر دو توان بالقوه دارند که پیگیر بلندپروازی‌های خود در زمینه علم و ریاضیات، در مدرسه و محیط کار باشند. اما تبعیض نظام‌مند به معنای آن است که زنان کمتر از ۳۰ درصد مشاغل تحقیق و توسعه را در سراسر جهان در اختیار دارند.

وی افزود: باید دختران و زنان را برای دستیابی به توانایی کامل خود به عنوان پژوهشگران و مبتکران علمی تشویق و پشتیبانی کنیم.

بنابر گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ملل متحد، گوترش همچنین تاکید کرد: دانشمندان زن از هیلدگارد بینگن تا وانگاری ماآتای، در طول تاریخ جهان ما را ساخته‌اند. زمان آن فرا رسیده از زنان و دختران پشتیبانی کرده و برای پیشرفت آنان سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران

سید جلال حسینی در طی یک استوری، به بی احترامی هواداران سپاهان به هواداران زن پرسپولیس واکنش نشان داد.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند. حال سید جلال حسینی، بازیکن پیشکسوت پرسپولیسی ها، به این اتفاق واکنش نشان داده و نوشته است:

دیگر خبرها

  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم