Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مردم خراسان شمالی تکرار همدلی را در کف خیابان‌ها با شعارهای انقلابی و مشت‌های گره‌کرده فریاد زدند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکپارچه آمدند تا بگویند ما همه باهم هستیم و با اتحاد و یکدلی، پای نهضت اسلامی و ارزش‌های انقلاب و رهبری ایستاده‌ایم.

امروز مردم خراسان شمالی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را که یادآور عزت و غرور ایران و ایرانی است و طی ۳۹ سال بیش از گذشته به اقتدار و عزت آن افزوده‌اند، جشن گرفتند و باری دیگر به دنیا نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مردم خراسان شمالی همچون مردم سایر استان‌های کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و یوم‌الله ۲۲ بهمن را امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند چراکه نشان دادند هیچ اغتشاش و دسیسه‌ای نمی‌تواند اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران را برهم بزند و ثابت کردند پیوند انقلاب، مردم و ولایت ناگسستنی است و همواره فریاد و ظلم‌ستیزی ملت برای دفاع از مظلومان ادامه دارد.

مردم غیور گنجینه فرهنگ‌ها امروز پس از ۳۹ سال، بار دیگر به صحنه آمدند و با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و با طنین «الله‌اکبر»، «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، « مرگ بر مفسد اقتصادی»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» نشان دادند پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و تاآخرین‌نفس از نهضت اسلامی دفاع خواهند کرد.

عشق به حضرت فاطمه (س)

با توجه به هم‌زمان ایام دهه فاطمیه و دهه مبارک فجر، راهپیمایی امسال حال و هوای دیگری داشت. عده‌ای با در دست داشتن پرچم یا فاطمه الزهرا (س) و با مداحی یاد این بانوی بزرگ را گرامی داشته‌اند.

همچنین به یاد شهدای مدافع حرم شعار «انقلاب اسلامی، مدافعان زینبی (س)، اوج عشق فاطمی (س)» از سوی عده‌ای که لباس رزمی بر تن داشتند، نواخته می‌شد.

تجدید میثاق آزادگان و جانبازان

در کنار پیر و جوان و کودک و نوجوان، شاهد حضور جانبازان و آزادگان نیز بودیم و در بین جمعیت حاضر در راهپیمایی شعار وحدت سر می‌دادند و در سی‌ و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، اعلام کردند تازنده هستند مطیع امر رهبری‌اند.

ملت ایران با حضور پرشور خود اقتدار و عزت نظام شکوهمند اسلامی را به رخ جهانیان کشیدندیکی از آزادگان که در راهپیمایی امروز شرکت کرده است به خبرنگار مهر می‌گوید: ملت ایران با حضور پرشور خود اقتدار و عزت نظام شکوهمند اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

اسماعیل کریمیان اظهار می‌کند: حضور مردم به‌منزله خون در رگ‌های بدن و نیز مغز به‌عنوان فرمانده اعضا را کنترل دارد، ولایت است.

کریمیان می‌افزاید: دیگر اعضای بدن اسبابی بوده که باید در جهت اهداف مشخص‌شده از آن استفاده کرد.

وی هدف از حضور مردم در راهپیمایی را نشان از اتحاد، یکپارچگی و اطاعت از امر مقام معظم رهبری دانست و تصریح می‌کند: با حضور فیزیکی خود در میدان‌ها سراسر کشور ترس را در دل دشمن می‌بریم و مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنیم.

این آزاده می‌گوید: حضور ملت ایران گرمابخش و قوت قلبی برای مسلمانان جهان است که ما تازنده و آزاد هستیم مطیع امر رهبر خواهیم بود و برای پیشبرد نظام و انقلاب آماده جان دادن هستیم.

انقلاب اسلامی یک حقیقت همیشه زنده و جاری است

شهروند دیگر که به همراه فرزند ۶ ماهه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: انقلاب اسلامی یک حقیقت همیشه زنده و جاری است که در امتداد حرکت انبیا در طول تاریخ محقق شده است.

مهدی شاددل اظهار می‌کند: انقلاب مردم ایران در سال ۵۷ ماحصل اراده مردم در جهت تحقق آرمان‌های والای اسلامی و انسانی ازجمله عدالت و آزادی بود که شیاطین داخلی و خارجی در مقابلهٔ با آن از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی‌کنند.

شاددل می‌افزاید: امروز ۲۲بهمن که یادآور ازخودگذشتگی‌ها و تلاش‌های انسان‌هایی شریف است، نشان از این دارد که حق همیشه در مقابل باطل پیروز است و در طول این سالیان به تجربه دریافته‌ایم تا زمانی که انقلاب از درون تضعیف نگردد، دشمن خارجی هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

 ما انقلاب کردیم که ظلم و تبعیض نباشد، آقا و آقازاده نداشته باشیم، مردم در ابراز عقایدشان آزاد باشند و مسئولانشان را برای وظایفی که بر عهده‌دارند مواخذه کنندوی تصریح می‌کند: ما انقلاب کردیم که ظلم و تبعیض نباشد، آقا و آقازاده نداشته باشیم، مردم در ابراز عقایدشان آزاد باشند و مسئولانشان را برای وظایفی که بر عهده‌دارند مواخذه کنند.

این شهروند ادامه می‌دهد: اما متأسفانه از ابتدای انقلاب، برخی از افراد که در رأس امور قرار گرفتند از آرمان‌ها فاصله گرفته و دردمندانه هنوز هم دچار این افراد هستیم و تا تحقق کامل آرمان‌های انقلاب فاصله‌داریم.

وی اضافه می‌کند: اما این کف‌های روی آب بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی که لازمهٔ حرکت و جنبش دریای انقلاب مردم است و اصالتی ندارد در مقابل سیل ارادهٔ مردم از بین خواهد رفت و ملت انقلاب خود را باقدرت به‌پیش خواهد برد و مقابله‌کنندگان با آن را غرق خواهد نمود.

شاددل می‌گوید: به امید خدا آینده روشن است و ارادهٔ الهی بر این قرارگرفته است که «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین».

۲۲ بهمن زنده نگه داشتن شعارهای انقلابی است

یکی دیگر از شهروندان بجنوردی در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زنده نگه‌داشتن شعارهای انقلابی است چراکه همه یک‌صدا استقلال و عدالت را فریاد می‌زنند.

زهرا گریوانی اظهار می‌کند: ملت ایران پس از ۳۹ سال برای استمرار اهداف و آرمان‌های امام و شهدا بازهم به صحنه آمده‌ایم تا اعلام کنند هیچ‌گاه ولایت را تنها نخواهند گذاشت.

وی می‌افزاید: گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد مملکت در تمام زمینه‌ها با عبور از سختی‌ها موفق بوده است.

پیروزی انقلاب اسلامی اعجاز الهی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵۷ اعجاز الهی بود و استمرار آن تاکنون اعجاز دیگری از سوی خداوند است.

حجت‌الاسلام علی خادمی اظهار می‌کند: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای زمین‌گیر کردن این سرزمین هر نوع دسیسه و توطئه‌ای که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند، اما به فضل الهی این انقلاب مسیر اصلی خود را طی و ماندگار شد و روزبه‌روز نیز توسعه و گسترش می‌یابد.

انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۳۹ سال باوجود تمام مشکلات در حال حرکت استحجت‌الاسلام خادمی بابیان اینکه ۲۲ بهمن‌ماه در تاریخ تحول‌آفرین و سرنوشت‌ساز شد، می‌افزاید: انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۳۹ سال باوجود تمام مشکلات در حال حرکت است.

وی حضور راهپیمایان ۲۲ بهمن در بجنورد را باشکوه و بی‌نظیر عنوان می‌کند و می‌گوید: این حضور بخشی از حماسه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح می‌کند: خاستگاه انقلاب اسلامی دین بود و اکنون نیز حفظ و حراست از آن است تا گرفتار آفت نشود.

امروز همه مردم آمدند، آمدند تا باری دیگر ثابت کنند هیچ‌گاه گذشته را فراموش نخواهند کرد و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد