Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این از افتخارات انقلاب اسلامی است که با حفظ ویژگی مردمی‌بودن، استقلال و استکبارستیزی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است و حضور امروز مردم پاسخ محکمی به عربده کشی‌های دشمنان بود.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، گفت: 22 بهمن‌ماه عید انقلاب اسلامی و یکی از روزهای مهم در تاریخ سیاسی ملت ایران است و در چنین روزی رژیم طاغوتی و سلطنتی از کشور ایران برچیده و یک نظام الهی براساس تعالیم و آموزه‌های قرآن و پیامبر در این کشور پایه‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی و منحصربه‌فرد انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودنش است و به همین دلیل از همان ابتدا این انقلاب براساس حضور، نقش‌آفرینی و حرکت مردم شکل گرفته و مراحل تکامل خودش را پشت‌ سر گذاشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: الان هم که در 40امین سالگرد انقلاب هستیم همین مردم هستند که نقش اصلی را برعهده دارند و همین ویژگی مهم انقلاب اسلامی است که باعث شده انقلاب در برابر همه توطئه‌ها و جنگ سخت و نرم و تهاجم فرهنگی بیمه کرده و به عنوان یکی از امن‌ترین و شکوفاترین نقاط غرب آسیا و حتی دنیا تبدیل کرده است.

کلانتری اظهار داشت: این از افتخارات انقلاب اسلامی است که هم با حفظ ویژگی مردمی‌بودن هم با حفظ استقلال خودش و هم با حفظ استکبارستیزی خودش به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: یقین داریم انقلاب در 40 سالگی از مراحل اولیه به درستی عبور کرده و به سن بلوغ رسیده است با این که دشمنان و دولت‌مردان خبیث آمریکایی هر روز یک توطئه جدید رو می‌کنند اما استکبارستیزی، استقلال و مردمی بودن انقلاب باعث شده که به اهداف خودشان نرسند از این پس هم همین‌گونه خواهد بوذ.

کلانتری گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز بسیاری از توطئه‌های دشمن را از بین خواهد برد و امید آنها را به یاس تبدیل کرد و این وعده قرآن است که اگر یک جامعه و ملت بخواهند سربلند باشند باید خودشان در صحنه شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور مردم در این راهپیمایی از کوچک‌ و بزرگ، زن و مرد و همه در چنین ایامی که دولت استکباری آمریکا با صدای بلندتری مغشول عربده‌کشی و دشمنی است قطعا موثرتر خواهد بود و پاسخ محکمی بود به عربده کشی‌های دشمنان.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود