Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح امروز با حضور پرشور و گستردم مردم استان در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که سخنرانان در شهرهای مختلف استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس؛ صبح امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گستردم مردم استان در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که سخنرانان در شهرهای مختلف استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان یاسوج:مقطع کنونی انقلاب اسلامی یک مقطع حساس است/چهل سال این حرکت را با این مشکلات ادامه دادیم / اشرافی گری و فساد در مسئولین گسترده نیست

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی صبح امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان شهر یاسوج در یوم الله ۲۲ بهمن گفت: افتخاری است برای بنده در چند دقیقه کوتاه در خدمت این مردم و عشایر غیور عرض ادب کنم و این استان یک درصد کل کشور ولی به نسبت بیشترین درصد دانشجو دارد.

وی افزو.د: استان شما  مهد علمی وشور و عشایر غیوری دارد که در برابر ستمگران ایستادگی دارد و این استان تیپ 48 فتح  و بیشترین ایثارگر در کشور را دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مقطع کنونی انقلاب اسلامی یک مقطع حساس است و در این مدت مشقت هایی را طی کرده ایم که آمریکا و اسراییل بر ما وارد کرده اند و جوانان بدانند که رژیم منحوس پهلوی سرتاپایش کثافت بود.

وی با بیان اینکه ضاخان یک فرد بی سواد بود، گفت: وقتی به کمک انگلیسی ها فرمانده ارتش شد و بعد با کودتای انگلیسی ها و برخلاف نظر مردم بر سلطنت نشست وفرد کثیفی که بر هر نظر محترمه و محجبه ای نظر می کرد.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: به جوانان توصیه می کنم که کتاب های رژیم پهلوی را مطالعه کنند و اگر این کار را نکنید قدر این انقلاب را نخواهید فهمید و آیا اعتراض امام خمینی به حجاب بود نه! اعتراض امام به بردگی ملت ایران بود.

وی اظهار کرد: شاه برای گرفتن یک وام دویست میلیون دلاری در سال 43 از آمریکا عظمت ایران را نابود و له کرد و امام در 6 آبان سال 43 به مجلسیون اعتراض کرد سند بردگی در جریان کاپیتولاسیون را امضا نکنید که بعد از آن ما به استقلال و آزادی و کرامت انسانی رسیدیم و در رسیدن تحقق اسلامی حرکت کردیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما در این مدت هزاران شهید و ایثارگر وآزاده تقدیم انقلاب کردیم و چهل سال این حرکت را با این مشکلات ادامه دادیم آینده این مملکت درخشان است و به آن امیدواریم و آمریکا کور است و نمی تواند این سیل عظیم جمعیت را ببیند و می گوید مردم برای کیک و ساندیس می آیند.

وی ابراز داشت: عشایر غرور شما با آینده روشن خود زمینه ظهور را برای امام زمان مهیا می کنید و یک نکته که عرض کنم سیاه نمایی است که به بعضی سخنرانی ها سرایت کرده است که باید بگوییم اشرافی گری و فساد در وجود مسئولین گسترده نیست؛هرچند هست ولی هزار مسئول خدوم و پاک به این مردم خدمت می کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی یادآور شد: دیشب در خدمت امام جمعه یاسوج بودم پیرمردی که تمام عمرش را صرف مبارزه با نظام ستمشاهی کرده ولی در یک کلبه حقیرانه زندگی می کند کدام کاخ ؟کدام باغ ؟کدام راغ؟ رهبر شما در سادگی زندگی می کند.

وی افزود: این انقلاب بالنده است و این انقلاب رشبد و حول منویات رهبری حرکت می کند و زمینه ظهور مهدی موعود را مهیا می کنند.

***********************************************************************

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حماسه ای دیگر در دفاع از انقلاب اسلامی رقم خورد / عدم روحیه انتقاد پذیری باعث نابود شدن و شکاف پذیر شدن کشور می شود 

آیت الله ملک حسینی سخنران اول این حماسه باشکوه درابتدا از عموم مردم ولایت مدار شهرستان جهت حضور حماسی خود وحراست از حفظ کیان کشور تقدیر وتشکر نمود‌.   وی دربخشی از سخنان خود به سوالی که چرا انقلاب اسلامی شکل گرفت پاسخ داد: نماینده مردم در مجلس خبرگان دلیل بزرگ شکل گرفتن این پیروزی را نبود آزادی حقیقی در کشور خواند.   نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مردم ما در آن زمان نبود و  استقلال وفضایآزاد سیاسی ونبود امکانات برای پیشرفت همه جانبه کشور را دلیل به پا خاستن آن دوران دانست.   وی تصریح کرد : درآن زمان سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه شعار اصلی برای به پا خاستن ملت خواند ودر راس آن راهنمایی ومجاهدت آزاد اندیش و خیرخواه کشور امام خمینی(ره)را در به ثمره نشستن این پیروزی یاد آورشد.   آیت الله ملک حسینی فرمایشات امام خمینی (ره)  و تکیه واعتماد ایشان به ملت و مقاومت وایستادگی را سه عنصر مکمل هم در به هدف رسیدن خواسته های مردم خواند.   وی در ادامه  بیان کرد: درطول به ثمر رساندن این هدف ملت وکشور با جنگ واشوب های گوناگونی روبه رو بود از مقابله با حزب کموله و گروهک های منافق وکه به شکل کور مردم ومسئولین انقلابی راهدف تورور های کور خود قرار داد تا جنگ تحمیلی و تحریم های بعد از انقلاب ولی این ملت ایران بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری وبصیرت مردم درمقابل نقشه های شوم دشمن ایستادگی کرد و امروز در حال پاسداری این انقلاب نقش افرینی کردند.   نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد:  در بخشی ازخود دلیل ایستادگی ملت بعداز گذشت چهل سال را شکوه وبزرگی بصیرت مردم خواند که با وجود مشکلات وگرایشات سیاسی مختلف محکم واستوار پشت ارمان های خودایستاده اند.    آیت الله ملک حسینی در بخش پایانی فرمایشات خود گریزی به سخنان رهبری مبنی در وجود تبعیض وپارتی بازی زد و گفت: آن را دلیلی بر بیکاری جوانان نخبه کشور خواند ودر مقابل این نوع شیوه به کار گیری افراد واکنش نشان داد‌.   وی تصریح کرد: درجامعه ای که امر به معروف ونهی از منکر و روحیه انتقادپذیری وجود نداشته باشد و تبعیض درکشور حاکم باشد آن کشور را نابود شدنی و شکافت پذیر دانست. درپایان این همایش بیانیه ای جهت تدوام خلق این حماسه وصف ناپذیر ومحکوم کردن تحرکات کور دشمن قرائت شد که مردم فهیم کهگیلویه با سردادن شعارهای کوبنده مواضع خویش رادرجهت پایداری خود نسبت به فرموده های مقام معظم رهبری و تجدید با میثاق  با ارمان های امام راحل به نمایش گذاشتند.  

***********************************************************************

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی: رمز ماندگاری انقلاب حضور مردم، وجود ولایت فقیه و الهی بودن آن است/ هر جا نگاه کنیم مردم حضور دارند  

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تبریک 22 بهمن، به تشریح شرایط موجود و راز ماندگاری انقلاب پرداخت.

عدل هاشمی پور تصریح کرد: اساسی ترین اقدام امام راحل(ره) این بود که حکومت شاهنشاهی را از سد راه مردم مستضعف ایران برداشت و همراه با یاران خود این انقلاب را به پیروزی رساند و با واپس زدن اسلام واپس گرا، حکومت الله را با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه برقرار کرد.

وی گفت:ملت ایران از اول انقلاب تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب متحد بوده و از کیان ایران اسلامی دفاع می کنند.

هاشمی پور افزود: دشمنان ایران اسلامی وقتی در 8 جنگ تحمیلی علیه ما به نتیجه نرسیدند در راستای تحقق جنگ نرم علیه ایران میلیاردها دلار هزینه کردند و تمام ترفند ها، حیله و ننگ ها  را بکار گرفتند اما باز هم به نتیجه نرسیدند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: استکبار جهانی تحریم های کمرشکن علیه ما وضع کردند،  ارتباط تمام بانکهای خارجی و شرکت های مختلف دنیا را با ایران قطع کردند و  تمام دارایی های ما را در خارج از کشور بلوکه کردند اما باز هم ملت ایران تسلیم زورگویی آنها نشد.

هاشمی پور تصریح کرد: با سناریوی فتنه 88 قصد براندازی نظام را داشتند و در اغتشاشات اخیر از مشکلات معیشتی مردم سوء استفاده کردند اما باز انقلاب با پایگاه مردمی با اقتدار تر از همیشه برجای ماند.

وی گفت: راز بقا و حیات این انقلاب الهی و مردمی بودن آن است ؛خیلی از انقلاب ها در جهان شکل گرفت اما چون اتصال آنها مانند انقلاب اسلامی ایران به الله نبود، از هم پاشیدند.

هاشمی پور افزود:مردم ما چه مسئول و  چه غیر مسئول، با وجود تمام مشکلات در تمامی صحنه ها پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می کنند و ما باید این حضور یکپارچه را یک توفیق الهی بدانیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جا نگاه می کنیم، مردم در صحنه هستند، گفت: مسئولان بدون مردم جایگاهی ندارند و باید همیشه با خدمتگزاری صادقانه و بدون منت از مردم تشکر کنند.

 هاشمی پور افزود: مردم همیشه در صحنه هستند و این مردم هستند که  باید به مسئولان پیام و تذکر دهند که وفادار به امام و انقلاب باشند.

وی گفت: مسئولان به مردم امید دهند و خدمات نظام از اول انقلاب تاکنون را فراموش نکنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا ولایت فقیه، ارتش و بسیج ولایی و مردم همیشه در صحنه پشت این انقلاب هستند،دشمن راه به جایی نخواهد برد.

هاشمی پور گفت: در بودجه سال آینده تدابیر خوبی برای اشتغال جوانان در نظر گرفتیم که در این راستا یک سرمایه گذاری برای احداث کارخانه لوله سازی در چند روز آینده به شهرستان بهمئی می آید تا کلنگ احداث کارخانه خود را در شهرک صنعتی شهرستان بر زمین بزند.

وی با بیان اینکه مجوز کارخانه از مراجع قانونی دریافت شد، افزود: با افتتاح این پروژه 250 نفر در کارخانه شاغل می شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: برای خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی پروژه اتصال شهرستان به رامهرمز با اعتبار 4و نیم میلیارد تومان عصر امروز کلنگ زنی می شود.

***********************************************************************

حجت الاسلام خرم روز در جمع دنا نشینان: حضور حماسی مردم در ۲۲بمن پوزه دشمن را بر خاک مالید/توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

حجت الاسلام خرم روز در جمع مردم همیشه در صحنه مرکز شهرستان دنا برای حضور حماسی در مراسم ۲۲بهمن چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی گفت:حضور مردم در این صحنه بزرگ نشان از دوستداری این مردم به ارمانهای این انقلاب است.


وی گفت:استکبار امروز پوزه اش به خاک مالیده شد و فهمید که این مردم با بصیر ایران اسلامی همیشه پای این انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد.


ریس دفتر شورای نگهبان استان کهگیلوبه وبویراحمد تصریح کرد:خوشبختانه شاهد بودیم که مردم علارغم همه سختی و همه مشکلات امروز امدند و با حضور خود حماسه ای دیگر را افریدند.


خرم روز بیان کرد:این حضور نشانه ای اقتدار و ایستادگی است که مسولان باید بدانند که این حضور نشان دهنده این است که مردم همیشه پای این انقلاب ایستاده اند.


وی ابراز کرد:این سختی ها همه نشان از فتنه استبکار برای دلسرد کردن کردن مردم از این انقلاب است.


خرم روز بیان داشت:مسولان باید بدانند که امروز نباید چشمشان به دست بیگانه باشد و با ید با توسعه اقتصاد مقاومتی این نعمت انقلاب اسلامی را افزونی کنند.


وی حضور بصیرت گونه مردم درهمه صحنه ها را نشانه ای ازعزت انقلابیون دانست و گفت:مردم با بصیر انقلاب با بصیرت راه خودشان را از فریب خوردگان جدا کردند.


ریس دفترشورای نگهبان استان ابراز کرد:۲۲بهمن نمادی از عزت ایران اسلامی و تاریخ ما از روزهای ماندکار و یوم الله است.


خرم روز بیان کرد:در چنین روزی مردم با رهبری آن مردم بزرگ که معمار انقلاب بود که جانانه برای پیروزی این انقلاب به پا خواست است.


وی ادامه داد:امام راحل صدای مظلومیت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساند و این نشانه ازمکتبی بودن و نشانه ای از اعتقادات مردمی است.


ریس دفتر شورای نکهبان استان بیان کرد:جوانان امروز سرمایه های این کشورند که قطعا تلاش خواهند کرد برای ابادانی ایران اسلامی در عرصه علمی و فناوری وحتی عرصه دفاعی و موشکی حماسه آفرینی کنند.


خرم روز تصریح کرد: توان موشکی ما امروز دشمن را عصبانی کرده و زمزمه های برای مقابله با توان موشکی ایران را دارند اما گور خورده اند.


وی ادامه داد:مردم ما به خوبی آگاهند و می دانند انچه امروز دشمن را مایوس کرده توسعه توان موشکی و اقتدار ملت ایران در انسوی مرزها است.


خرم روز بیان کرد:کشوری که پشتوانه دین نداشته باشد و مکتب انبیا را حفظ نکند شکست خواهد خورد.


وی ادامه داد:اگر امروز شاهنامه می خوانیم و با عزت در برابرتحریم ها با این مشکلات با افتخار ایستاده ایم همه از این مکتب اسلام است.


رییس دفتر شورای نگهبان استان بیان کرد:امروز ما مدیون جوانانی هستیم که برای این مملکت جان شیرین خود را نثار کردند.


خرم روز ادامه داد:عزت و توان ما در برابر دشمن این است که در انسوی مرزها توانسته ایم دشمن را زمین گیر کنیم.


وی تصریح کرد:دیروز قدرت پوشالی غرب و اسراییل بر همه عیان شد و شاهد بودیم که این دشمن به دریوزگی افتاد و گفتند ما به دنبال تنش در منطقه نیستیم و به دنبال واسطه بودند که به ایران بگویند دیکر این اشتباه را نخواهند کرد.


خرم روز ادامه داد:چهل سال قبل را همه شاهد بودند تنگ ناها را دیدیم و باید امروز برکات این نظام را برای نسل های جدید مرور کنیم.

 


وی بیان داشت: این انقلاب ریشه درعاشورا و دین مبین اسلام دارد که با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری توانسته است پیچ های انقلاب را به خوبی عبور کند.

 

رییس دفتردشورای نگهبان استان تصریح کرد:امام راحل در وصیت نامه اش فرموده اند که این انقلاب ادامه دهند راه انبیا است و مردم نگهبان این انقلاب خواهند بود و نخواهند گذاشت این انقلاب به دست نامحرمان برسد.


خرم روز ادامه داد:دشمن امروز حجاب و باورهای ما را نشانه گرفنه اما باید به انها باید گفت گور خورده اند و شیر زنان ایران اسلامی انها را مایوس خواهند کرد.

***********************************************************************

غلامرضا تاجگردون: بگذارید عامه مردم این منافع و نعمت نظام را لمس کنند/ بوسه می‌زنیم برآن دستانی که موشک را به قلب دشمن می‌زند

غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیش از ظهر امروز درسخنرانی پایانی راهپیمایی 22بهمن درگچساران  با اشاره به وضعیت و شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد :ما ۳ نفر نمایندگان شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در خیل ۲۹۰ نفر نماینده در مجلس اقل هستیم اما به آرامی در حال کار کردن هستیم.

وی افزود: در حال افزایش سهم خود از اعتبارات هستیم و این افزایش را نیز به خوبی انجام داده‌ایم، دارد کار می‌شود استان آرامی داریم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: ۳ نماینده با ۳ خط فکر در حال کار کردن با همدیگر هستند و در کنار دولت محترمی که با رای مردم آمد و رئیس جمهور آن انتخاب شد.

تاجگردون گفت: باید بتوانیم با تعاملی که ایجاد خواهیم کرد حق این مردم را ادا کنیم.، کار و تلاش می‌شود منابع و اعتبارات خوبی هم در استان و هم در این شهرستان آمده است که منتی به آن هم نیست، دولت و نظام نیز نمی‌تواند منتی بر دوش مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز گچساران یک شهر ثروتمند است که باید برای آن کار شود و این کار در حال انجام دادن است.در گچساران خوب کار می‌شود،به گذشته و حال و پیرامون گچساران نگاه نکنید میزان اعتبارات بالا بوده و مسئولان در حال تلاش و زحمت کشیدن هستند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس یادآور شد: یک نکته باید همواره مد نظر ما باشد، هیچ چیزی ماندنی نیست، هیچ‌کس و هیچ‌چیز ماندنی نیست، امام با آن عظمت در بین ما نیست و تنها روح بزرگش در بین ماست.

تاجگردون بیان کرد: گذر زمان می‌گذرد و همه چیز می‌گذرد انسان، زمان، آدم خیابان و فضا در حال گذر است، چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم و این فرصت تاریخی خود را مد نظر داشته باشیم برادرانه، مثل برادر کوچتان عرض می‌کنم، نگذارید حسادت‌های که ناشی از عدم دستیابی به منافع شخصی سیاسی، گروهی، قومی و . است، مانع از خدمت بهتر به مردم شود.

وی افزود: به عبارت دیگر دوستان از هرکس و هر چیز و تاجگردون ناراحت هستید، حواسمان باشد به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش نکشانیم، خواص هشیار باشید و بدانید گستره و عموم مردم نگاه می‌کنند که خدمت را چگونه باید داد و گرنه تاجگردون و روحانی و این و آن.

تاجگردون با بیان اینکه بهار و باران ماندنی نیست، گفت: باید از بهار حداکثر استفاده را کرد، همه ما با هم می‌رویم یا یکی یکی یا همه باهم  و یا به ترتیب.

وی با ادامه داد: من به عنوان وکیل شما عرض می‌کنم چیزی که حقتان است در حال تلاش برای آن هستیم، هرکسی وظیفه دارد باری را بردوش بکشد، هرکسی وظیفه دارد از این سنگینی کار را بردوش بکشد، بگذارید حال که پرده‌های بد کنار زده شد منافع برخی از خواص آشکار شد، بگذارید عامه مردم این منافع و نعمت نظام را لمس کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در تصریح کرد: مردم پای نظام و انقلاب  و تمامیت ارضی بایسیتم، یکدل بگوییم ما ظلم ستیز هستیم و آن چه حق ملت ایران است به عنوان عضو کوچی از جمع شما که خلعت نمایندگی  را بر دوش من گذاشتید، وظیفه خودم میدانم در مجلس با قلمم از حق شما دفاع کنم.

تاجگردون ادامه داد: قلم و موشک فرقی نمی‌کند، قلم و موشک باید تلاش کند برای مردم ، برای تمامیت ارضی، بوسه می‌زنیم بر آن قلمی که برای خدمت به مردم خدمت کرد و بوسه می‌زنیم برآن دستانی که موشک را به قلب دشمن می‌زند.

***********************************************************************

فرماندار باشت: برخی مسئولین خواسته با ناخواسته آب درآسیاب دشمن می ریزند/ شاخصه مهم انقلاب ایران مردمی و اسلامی بودن آن است   فرماندار باشت در  راهپیمایی بزرگ و پرشور ۲۲بهمن در جمع مردم باشت ضمن گرامی داشت و تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشور ما روز به روز در حال پیشرفت است.با این همه دسیسه هایی که دشمن برای کشور ما میریزد هر سال کشورمان با قدرت بیشتری به پیش می رود.     وی افزود :رهبر فرزانه ما راه امام خمینی (ره) را ادامه میدهد و هر لحظه لرزه بر اندام دشمن می اندازد.       سید مسعود حسینی تصریح کرد: اندیشمندان غربی می گویند انقلاب اسلامی ایران سرامد بقیه انقلاب ها است و شاخصه مهم آن مردمی بودن و اسلامی بودن آن است .     فرماندار باشت گفت: انقلاب ما آرمان و هدف دارد .و با تلاش و همت رهبر معظم انقلاب و همکاری و همدلی همه مسئولان و مردم در کشور روز به روز به جلو پیش خواهیم رفت.     حسینی ضمن اشاره به انقلاب های دیگر در جهان اظهار کرد: انقلاب های دیگر در جهان  یا به دیکتاتوری رفت یا به بی راهه و یا سرنگون شدند.ولی کشور ما سرآمد همه انقلاب ها در دنیا است.     فرماندار باشت عنوان کرد: در کشور های عربیه همسایه کشورمان ،رژیم غرب را به پایین کشیدند و انقلاب مردمی تشکیل دادند.     وی به تشکیل سپاه پاسداران توسط امام خمینی (ره)  اشاره و گفت: سپاه پاسداران تشکیل شد تا در کنار نیروی های انتظامی ما از کشورمان در مقابله با دشمن محافظت کنند.     وی افزود: کمیته امداد را تشکیل دادند تا به داد مردم برسد و مردم را از فقر نجات دهند.کمیته های مختلف در کشور به دستور امام تشکیل شد تا مشکلات مردم و کشور را حل کنند.   سید مسعود حسینی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب استان ها و شهرهای بزرگ کشورمان نیز آب و برق و گاز و امکانات اولیه هم نداشتند.به برکت نظام جمهوری اسلامی اکنون شاهد پیشرفت در همه حوزه ها در کشور هستیم.   فرماندار باشت عنوان کرد: کشور ما اکنون برای جهان تصمیم میگیرد،از کشور ما در جلسات جهانی دعوت می کنند ،کشور ما به خودش متکی است و نیازی به غرب و بیگانگان ندارد.     وی افزود: بیشتر نیازهای ما در کشورمان تولید و امروزه پروژه هایی که افتتاح می شود گویای این صحبت هاست.     حسینی به کمبود ها در کشورهای اشاره و گفت: با همه این تلاش ها کمبود هایی نیز وجود دارد که وظیفه همه ماست مشکلات مردم را حل کنیم.با اتحاد همدلی همه ارگان ها در صدد این باشیم مشکلات مردم را حل کنیم.     فرماندار باشت به برخی مسئولین بی بصیرت اشاره و عنوان کرد: برخی خواسته یا ناخواسته کاری انجام میدهند که آب درآسیاب دشمن ریختن است.نقد در هر جامعه ای خوب است،نقد منصفانه باعث می شود هر سه قوه پیگیر حل مشکلات باشند.     وی ادامه داد: ما نباید نا امیدی را در جامعه تزریق کنیم.دشمنان ما همه کار کردند که انقلاب ما را سرکوب کنند و نتوانستند که در اغتشاشات اخیر میخواستند مردم مارا فریب دهند ولی مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ما فریب این افراد را نخوردند.  

***********************************************************************

امام جمعه شهرستان گچساران : 22بهمن روز انسجام و وحدت کلمه ملت با انقلاب اسلامی است/باید در مقابل دشمن با اقتدار ایستاد   امام جمعه شهرستان گچساران گفت: روز 22بهمن روز انسجام و وحدت کلمه ملت در پایبندی به انقلاب اسلامی است که در این روز ملت ایران حماسه آفریدند.    حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در مراسم روز 22بهمن شهرستان لنده، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: آنچه که امروز داریم مرهون کسانی است که با استقامت و پایدار در زیر شکنجه های سفاکان ساواک ایستاده و در مقابل طاغوت با نثار خون خود درخت تنومند و 40ساله انقلاب را آبیاری کردند.   وی افزود: اتحاد و انسجام و وحدت ملی این مردم است که می تواند خنثی کننده توطئه های پی درپی دشمنان باشد و باید این مهم روز به روز تقویت شود.   امام جمعه گچساران تصریح کرد:  اگر راه را به درستی طی کنیم هرچه دشمن دام تند باشد هیچ غلطی نمی تواند بکند.   وی تاکیدکرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نمونه روشنی از عشق به انقلاب و رهبری است که سال به سال با حضور تاریخی در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار خواهد ماند.   حجازی اظهارکرد:  اگر بحث انحراف اخلاقی و انحطاط فکری در جامعه ایجاد شد گمان نکنید که  فرزندان خودتان در امان هستند چرا که این معضل جدی و فراگیرخواهدبود و دشمن بدون شک از این فرصت استفاده خواهدکرد.   امام جمعه شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: مشکلات معیشتی مردم و بحث آسیب های آنان چنان جدی است که مسئولان باید به فکر این مردم باشند.   وی تاکیدکرد: باید برای تحقق اندیشه های  انقلاب اسلامی در جامعه تلاش و آن را به نسل جوان کشور منتقل کنیم.   حجازی خاطر نشان کرد: در مقابل دشمن باید با اقتدار ایستاد تا دشمن سو استفاده نکند ولی در مقابل دوستان باید با رافت و مهربانی رفتار کرد.  

***********************************************************************

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور در جمع مردم ممبی: رمز مانایی جریان انقلاب حضور مردم است/باید در این مقطع حساس هوشیار و بیدار باشیم  

دستیار ویژه ارتباطات مردمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور صبح امروز سخنران جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بخش ممبی شهرستان بهمئی بود.

سید فرزاد نجات نیا در جمع زنان و مردان ایل بهمئی  یاران در گهواره سال چهل و دو، انقلاب پنجاه و هفت را به منصه ظهور رساندند که مصداق آیه شریفه:کَالزُبُرَالحَدید، مثل پاره های آهن محکم و استوار با لبیک به ولایت دفاع مقدس را رقم زدند.

نجات نیا خاطرنشان کرد: همانطور که رمز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود، رمز مانایی جریان انقلاب هم حضور مردم است.

وی افزود: انقلاب ما انفجار نور بود و فجر انقلاب اسلامی منتج به ظهور خورشید عالم تاب بشریت از افق مکه معظمه خواهد شد و در این مقطع حساس بین الطلوعین تاریخ باید بیداری و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

 دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور تصریح کرد: آمار تحصیل کردگان استان قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست نمی رسید و الان به برکت انقلاب اسلامی فرزندان این بخش در سالهای اخیر معاون وزیر و رئیس مراکز علمی کشور هستند.

نجات نیا گفت: در گذشته هر جا آسفالت تمام می شد، استان کهگیلویه و بویراحمد از آن نقطه شروع شد و هر خدمتی که اکنون می بینیم، به برکت انقلاب اسلامی است.

وی افزود:اکنون  مردمی که شایسته خدمت هستند، در کنار خدمات آب و برق، مطالبه اینترنت پرسرعت و خدمات نوین ارتباطی دارند.

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور گفت: باید منویات رهبر معظم انقلاب در راستای مطالبه جدی مردم سرلوحه سران قوا در برخورد با فساد و تبعیض باشد.

نجات نیا در پایان گفت: حضور مهندس آذری جهرمی بعنوان نماد نسل سومی ها در کابینه دولت از نقاط برجسته و عطف حاکمیت بوده است و عملکرد قابل قبول وی موجب استمرار انتقال تصمیم سازی و مدیریت استراتژیک را به نسل های بعدی نهادینه می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: به فضل الهی در ایامی به سر می‌بریم که خداوند متعال به جبهه اسلام نصرت آشکار و فتح مبین خود را جاری کرد و خداوند به ما این ظرفیت و استعداد را بخشید که ظرف نزول نصرت‌های الهی در این شرایط خطیر، حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: همه می‌دانند که ما یک جهاد بلا وقفه و یک جنگ توقف ناپذیر و پیوسته‌ای را ظرف دهه‌های اخیر با نظام استکباری و با خلفا و شرکای او در ائتلاف‌های متنوع داشته‌ایم، دشمن ذخایری از راهبردهای متنوع را علیه ما در اختیار داشت و از این انبار استراتژی‌ها در اشکال مختلف و در سال‌ها و دهه‌های گذشته علیه انقلاب شکوهمند و نظام مقدس ما استفاده کرد.
فرمانده کل سپاه تأکید کرد: دشمن همه جهات نبرد را گشود و همه راه‌های غلبه بر نظام را آزمایش کرد، تمام این نبردها مقیاس و وسعتی کامل در حداکثر اعمال ممکن قدرت بودند، در هیچ جایی دشمن از دشمنی خود کوتاهی نکرد، نه در افق زمان، نه در وسعت مکان و نه در شدت عمل، دشمن با همه ابزارها از جمله جنگ خارجی، پدیده سرسختانه تحریم اقتصادی، ترور، نبردهای تکفیری، جنگ‌های اطلاعاتی، فتنه‌های امنیتی، تهاجمات فرهنگی و جنگ‌های رسانه‌ای به میدان آمد و همه راه‌ها را آزمود و انقلاب را در مقاطع مختلف با مخاطرات جدی مواجه کرد.

جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود

سرلشکر سلامی اظهار کرد: تاریخ سراغ ندارد که کشوری در چهار و نیم دهه در معرض جنگ‌های سنتی و مدرن با دشمنی به وسعت نیمی از قدرت اقتصادی فرهنگی نظامی و سیاسی جهان درگیر شده باشد و در بعد از این مدت در مقتدرترین مسلط‌ترین و قوی‌ترین حالت خود قرار داشته باشد.

وی افزود: هیچ چیزی جز جاری شدن سنت‌های الهی نمی‌تواند توجیه گر این واقعیت شگفت انگیز باشد، همه کشورهای دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ قوی‌تر شد، همه کشورهای دنیا با تحریم تخریب می‌شوند اما جمهوری اسلامی ایران با تحریم ساخته شد، همه کشورهای دنیا با فشار سیاسی منزوی می‌شوند اما جمهوری اسلامی ایران با فشار سیاسی میدان نفوذ پیدا می‌کند، همه کشورهای جهان تا اغتشاشات داخلی از هم فرو می‌پاشند ما نظام ما با اغتشاشات ثبات داخلی خود را مستحکم‌تر کرد.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: هرچه که دشمن عمل کرد برخلاف آن اثبات شد، کشور و به خصوص سپاه در میدان جهاد رشد می‌کند و لذا مادامی که دشمن در لانه باشد و ما در خانه، نه او شکست می‌خورد و نه ما پیروز می‌شویم،بنابراین تا زمانی که ما یکدیگر را ملاقات نکنیم نمی‌توانیم دشمن را فرسوده، خسته، افسرده و ناتوان کنیم.

سرلشکر سلامی گفت: ما در یک جنگ تمام عیار به سر می‌بریم، عقربه‌های این جنگ همچون عقرب‌های ساعت در هر مقطع در یک مسئله ما را با دشمن درگیر می‌کند، یک روز جنگ اقتصادی محور شرارت‌های دشمن می‌شود، یک روز نبردهای تکفیری اوج می‌گیرند، یک روز فتنه داخلی مشتعل می‌شود، همه این‌ها ظهور اجزا و ارکان متنوع ذخایر راهبردهایی است که دشمن اندوخته است، بنابر تجربه و بر اساس قدرت و دانش ما هم باید در مقابل چنین دشمنی با تجربه و با دانش و با ابزار و تالیف روش‌ها در میدان حاضر باشیم.

آموزش‌ها در سپاه باید گسترده شود

وی با بیان اینکه راز موفقیت‌های سپاه در گسترش قدرت، ابتکارات راهبردی، نوآوری و خلاقیت‌های میدانی در سه سطح جنگ از جمله راهبرد، عملیات و تاکتیک است، تصریح کرد: امروز اینجا محفل حضور اساتید است و این شما هستید که دانش نبرد را به پاسداران می آموزید و لذا باید بگویم که ما محکوم به این هستیم که آگاهانه، با بینش و دانش عمیق، ابزار پیشرفته، روش‌های نو و دانش های جدید از انقلاب اسلامی حراست کنیم، حراست از انقلاب اسلامی همه ابعاد زندگی ما را در بر می‌گیرد چون تمام ابعاد زندگی ما از جمله دانش، اقتصاد، فرهنگ، سیاست، امنیت و معیشت را دشمن به میدان جنگ تبدیل کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: آموزش‌ها در سپاه باید با تنوع گسترده موضوعات، رشد و وسعت پیدا کند، سپاه باید در بعد ساختن کشور، زیرساخت‌ها را با مدرن‌ترین ابزارها و پیچیده‌ترین فنون و تکنیک‌ها و با نوین‌ترین دانش‌ها استفاده کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما همواره در حال مقایسه شدن هستیم، عنوان کرد: افتخار امروز انقلاب این است که به برکت هنرنمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی ما هم به دشمنانمان حمله کرده‌ایم و هم دستانمان به اندازه باز بوده است و هم دست‌های دشمن را بسته‌ایم، این امر هم کشور را ساخته است و هم قدرت دفاع از انقلاب و کشور را نوسازی کرده است.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی با این همه بحران پیچیده، در هم تنیده و در وسط یک میدان سخت همواره ایستاده، با حکمت و منطق وحی، آگاهی عمیق از سنت‌های الهی، نهراسیدن از شکوه ظاهری قدرت دشمن، نفوذ بر قلب مومنان، هدایت صحیح در لحظه‌های سخت و بخشیدن آرامش در میان امواج التهاب یک جامعه سرافراز، سربلند و پرآوازه به نام ایران اسلامی ساخته‌ است.

در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید

فرمانده کل سپاه بیان کرد: دهه‌ها مجاهدت، پذیرش سختی‌ها و ملامت‌ها، ملامت‌هایی که از تیرها و کمان‌ها از میان زبان‌های ناآگاه و از بغض متراکم دشمن همواره نقطه مرکزی هدایت نظام را نشانه گرفته تا این قائمه پایدار و این استوانه استوار و این رکن مهم غلبه اسلام را تضعیف کند، در تمام این میدان‌های کثیر، خداوند متعال سخاوتمندانه نصرت خویش را بر قلب مؤمنان و بر قلب ولی امر ما جاری کرده است و به قلوب استحکام بخشیده است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق شما دیدید که هیچ ایرانی از اینکه دشمن چه واکنشی نشان می‌دهد، نترسید. با اینکه همه خیال می‌کردند این دشمن عکس‌العمل نشان می‌دهد، هر ملتی بازتاب شخصیت رهبر خویش است، خصوصیت رهبری و امامت این است که شخصیت، هویت و خصوصیات او بر پیکره جامعه تکثیر و جاری می‌شود.

وی افزود: عملیات وعده صادق استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود، امکان ندارد هیچ رهبری و هیچ نظامی در نقطه‌ای از عالم در این موقعیت چنین تصمیمی را بگیرد، تصمیمی که از یک طرف بر یک شجاعت عظیم و از سوی دیگر بر یک حکمت عمیق تکیه داده است، وسعت این تصمیم و شجاعت آن شگفتی‌ساز این ماجرا بود، بخش مهم قدرت ما همین تجلی این اراده بود.
فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما که اجرا کننده هستیم کار سختی انجام نمی‌دهیم، او که تصمیم می‌گیرد و مسئولیت این عمل را بر عهده می‌گیرد و در میان فشرده‌ترین صف‌آرایی جهانی و در قلب آن فرو می‌رود و دشمن را از میانه بر میدارد، او منبع اصلی قدرت ماست.

سرلشکر سلامی ادامه داد: این عملیات از این طرف روی یک نقطه انجام شد با همان تعبیر همان هندسی نقطه روی صفحه کاغذ، اما از آن طرف یک جهان پاسخ داد. جغرافیای آن طرف یونان، مدیترانه، دریای سرخ، حجاز، عراق، اردن، فلسطین، ترکیه این جغرافیایی جنگی بود که دشمن به کار برد. این طرف یک عمل محدود کسر فوق العاده از یک قدرت عظیم کسر بسیار کوچکی از یک قدرت بزرگ اما آن طرف همه ظرفیت های یک جنگ بزرگ همزمان بدون غافلگیری بکار گرفته شد.

وی اضافه کرد: تقریبا ۹۰ درصد غافلگیری ما گرفته شده بود و دشمن شاید لحظه دقیق و هدف دقیق را نمی داند. اما این جغرافیای صهیون آنقدر کوچک است که همه نقاط به هم مرتبط هستند اما فرانسه، اردن، انگلیس، آمریکا و اسراییل و دیگران در شعاعی وسیع تر همه با تمام قدرت بودند و همه عمل کردند و در مقابل یک عمل کوچک یک جنگ بزرگ را انجام دادند که البته فقط یکبار می توانستند این عمل را انجام دهند. اگر موج دوم حملات سر می گرفت کارایی این سیستم یکپارچه دفاعی حداقل ۵۰ درصد کاهش پیدا می کرد و در موج سوم ۵۰ درصد موج دوم و به همین نسبت.

عملیات وعده صادق بازدارندگی صهیونیست‌ها را شکست

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: این که این تصمیم گرفته شود که با وجود اعلام بزرگترین قدرت تاریخ بشر که ما در کنار صهیونیست‌ها با اراده آهنین ایستاده‌ایم. در این نقطه کوچک پرتراکم پدافندی همه آمدند و همه می گویند واکنش نشان می دهیم با این فرض با چنین دشمنی مستقیم و رسمی با پذیرش مسئولیت صدها فروند موشک و پهپاد پرواز می کنند، چه اتفاقی صورت گرفته است، جنگ به سرزمین صهیونیست ها کشیده شده است وقتی موشک با هم تلاقی می کنند در آسمان روی سر صهیونیست ها است و همه می بینند و برای اولین بار پس از دهه ها یک قدرت جنگ را در سرزمین و فضای صهیونیست ها کشیده است. هشت ساعت دلهره آشفتگی، ترس، اضطراب این اراده شلیک قدرت بی نظیری است و همه می دانند این قابل تکرار است و این معادله ما است.
سرلشکر سلامی افزود: این عملیات همه جهان را آرام کرد حتی دشمنان ما آرام شدند. این کسانی هم که در شمال و غرب و جاهای دیگر ژست اقتدار می گرفتند همه خاموش شدند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اصلا جنگ را در سرزمین خود نمی پذیرد. در دکترین دفاعی اسراییل جنگ در خارج از مرزها است. برای صهیونیست ها بازدارندگی به مفهوم عدم وجود اراده شلیک است نه اصابت. هیچ کس نباید اراده شلیک داشته باشد که همه اینها شکسته شد. جنگ پیش دستانه باطل شد. ما رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند. این عظمت است که رسما اعلام می کند می زنیم. سیلی می زنیم. می زند و نمی ترسد و به خدا توکل می کند. آخرین عبارتی که رهبری به ما فرمودند این بود که بر خداوند توکل کنید. توکل توام با تدبیر و حکمت و اراده و قدرت.

سپاه در بحث آموزش همه جانبه مجاهدت کند

فرمانده کل سپاه گفت: باید سپاه را در حد و اندازه های این عملیات ها دید. البته این عملیات کوچک بود. سپاه را باید قوی کنید که البته قوی است اما قدرت مانند موجود زنده دائما باید در رشد و کمال و نوسازی باشد. اگر در رشد و قدرت متوقف شویم از دشمن عقب می مانیم. در دیدار با رهبر معظم انقلاب ایشان فرمودند که سپاه در بحث آموزش همه جانبه مجاهدت کند.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خداوند است. قدر نظام ولایی دانستن همین است‌، همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با طوفان الأقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با عملیات «وعده صادق» دچار شکست بازدارندگی شد.

کد خبر 848717 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند