Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم استان یزد بار دیگر با شور و اشتیاق وصف ناپذیر خود 22 بهمنی تماشایی را به تصویر کشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یزد رسا،‌مردم متدین حسینیه ایران همچون سال های گذشته با حضور شکوهمند خود بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیعت کرده و با لبیک به فرمان امام خامنه ای در یزد 22 بهمنی تماشایی را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشت محکم مردم یزد

مردم شهر یزد به رسم هر ساله با تجمع دیدنی خود در میدان آزادی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سمت تکیه تاریخی امیرچقماق حرکت کردند. آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد در حاشیه این راهپیمایی گفت: 22 بهمن هر سال برای ما یک رویداد تازه و جدید و نوآوری است. هر چند هر سال انقلاب در مسیر شکوفایی با دشمنی و موانع روبرو می شود ولی بحمدالله هر سال با حضور مردم پیروزی و شکوفایی و رشد بیشتر می شود.

امام جمعه یزد اظهار کرد: هر سال استکبار با حضور بیشتر مردم مایوس تر می شود و تمام توطئه هایی که انجام داده و پول هایی که هزینه کرده با حضور مردم در 22 بهمن خنثی می شود.

آیت الله ناصری با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر بزرگداشت 22 بهمن گفت: انشاالله راهپیمایی 22 بهمن امسال هم پر شورتر از همیشه برگزار شده و مردم با حضور خود مشت محکمی به دهان استکبار می زنند.

 

 

ثبت  حماسه دوباره مردم اردکان

مردم اردکان نیز از مسجد کوشکنو این شهر تا مصلی امام خمینی (ره)  با شعارهایی در حمایت از انقلاب دلبستگی خود به انقلاب و اسلام را نشان دادند. سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان بیان داشت: مردم عزیز ما همیشه در همه صحنه ها حضور سرنوشت ساز خود را به خوبی نشان داه اند

وی با اشاره به تلاش هر ساله  دشمنان برای کمرنگ کردن راهپیمایی 22 بهمن  گفت: امام (ره) همواره می فرمودند هر جا دشمن از ما ناراحت بود باید بدانیم که مسیر درست را می رویم.

شاکر بیان داشت: انشاالله مردم با حضور به موقع و به یاد ماندنی خود بار دیگر پایبندی خود به آرمان های امام راحل را نشان داده و بار دیگر با مقام معظم رهبری بیعت خواهند کرد.

 

 

شور و اشتیاق وصف ناپذیر مردم ابرکوه در سالروز پیروزی انقلاب

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در این شهر بیان داشت: امروز سالروز خلق حماسه ای دیگر از حماسه های ماندگار انقلاب است.

وی گفت: راهپیمایی مردم در 22 بهمن اصلی ترین پشتوانه مردمی برای استمرار انقلاب اسلامی است که بر آمده از عزم و اراده ملی در سطح کشور ما است

حسینی بیان داشت: در ابرکوه شاهد شور و اشتیاق وصف ناپذیر مردم در این مراسم عظیم و تاثیر گذار هستیم که به لطف خدا در حال شکل گیری است.

وی گفت: امیدوارم این تعهدی که همه ملت ایران امروز در حضور یکپارچه خود در راهپیمایی نشان می دهند درسی ماندگار و اثر گذار برای دشمنان و آمریکا باشد تا بفهمند در برابر این عزم ملی و اصرار بر استمرار نظام اسلامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

گفتنی است مردم ابرکوه با حرکت از میدان امام حسین (ع) به طرف ورزشگاه شهید پور اکبری این شهر سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

 

 

خروش یکپارچه مردم بافق در طلیعه فجر چهلم

در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، از ساعت 10 صبح، راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دربافق و سراسر میهن اسلامی، آغاز شد.

امسال علاوه بر شهرستان بافق در بیش از هزار شهرستان،‌ شهر و بخش و همچنین در بیش از 4 هزار روستا راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‌شود.

مردم خداجو و همیشه در صحنه شهرستان بافق از مسیر بسیج به سمت میعادگاه عاشقان مسجد جامع راهپیمایی کردند.

 

 

حضور گرم، پرشور و سرشار از ایمان مردم تفت

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم غفوری امام جمعه تفت گفت: ماه بهمن ماه پیروزی حق بر باطل است.

وی گفت: لازم است از حضور گرم، پرشور و سرشار از ایمان و اعتقاد و احساسات مردم متدین ایران و مردم استان یزد تقدیر و تشکر کنم که مثل همیشه در صحنه راهپیمایی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا و منکوب کردن توطئه دشمنان و استکبار جهانی مقتدرانه، با ایمان و با احساسات دینی و انقلاب در صحنه حضور پیدا کرده اند.

مردم تفت در 22 بهمن مسیر حسینیه امام (ره) این شهر را به سمت گلزار شهدا طی کردند.

 

 

ادای دین مردم اشکذر به شهدا و امام راحل

مردم متدین اشکذر با پیمودن فاصله میدان بسیج تا مسجدالرضا و سر دادن شعارهایی در حمایت از نظام و انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه اشکذر در حاشیه این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب گفت: انشاالله خدا توفیق دهد سپاسگذار نعمت هایش باشیم و دین خود نسبت به خون شهدا و زحمات امام(ره) و مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ادا کنیم.

وی ضمن در خواست از مردم برای حضور پر رنگ در این راهپیمایی گفت: سال های گذشته شاهد حضور شکوهمند مردم بودیم، امسال نیز با توجه به هجمه دشمنان علیه انقلاب و نظام مردم ما با شکوه تر از سال های قبل در صحنه حاضر خواهند شد.

وی تاکید کرد: آمدن مردم ما به صحنه، صلابت و پایداری آنها دشمن را نا امید کرده و دل ملت هایی را که خواهان این انقلاب هستند را امیدوار تر می کند.

 

 

نمایش اقتدار مردم مهریز

راهپیمایی 22 بهمن نیز از میدان شهدای گمنام این شهر آغاز شد و تا مسجد جامع ولی عصر (عج ) محل برگزاری نماز جمعه ادامه داشت. حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز  گفت: یوم الله 22 بهمن را که جشن پیروزی انقلاب و نمایش اقتدار، عزت و آرامش است را گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: از مردم بزرگوار دعوت می کنیم بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور خود به این فرمایشات لبیک بگویند و نشان دهند  طبق فرموده رهبر انقلاب 22 بهمن امسال راهپیمایی تماشایی خواهد بود.

محی الدینی اضافه کرد: انشاالله این حضور مشت محکمی باشد بر دهان استکبار جهانی و کسانی که می خواهند در این کشور فتنه، رخنه و نا امیدی ایجاد کنند.

امام جمعه مهریز  خاطر نشان کرد: حضور یک پارچه مردم در جشن انقلاب باعث اقتدار نظام شده و دشمنان را نا امید می کند.

 

 

تجدید میثاق مردم هرات با آرمان های انقلاب

حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه خاتم با تبریک دهه فجر گفت: 22 بهمن روز پیرزوی نور بر ظلمت و تاریکی، پیروزی حق بر باطل و پیروزی خون بر شمشیر است.

وی ادامه داد: این روز، روز تجدید میثاق با آرمان امام عظیم الشان انقلاب و شهدای گلگون کفن و تجدید پیمان مجدد با ولی امر مسلمین است.

جعفری گفت: 22 بهمن روز کوبیدن مشت محکم به دهان آمریکا و ایادی مزدورش است لذا از همه مردم شهرستان خاتم جهت شرکت پر شور و با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می کنم.

راهپیمایی 22 بهمن در هرات از میدان جمهوری اسلامی آغاز شد و تا مسجد جامع این شهر ادامه داشت.

 

 

شکوه حضور مردم همیشه در صحنه بهاباد

حجت ‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جان بولتن سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که اعلام کرده بود باید کاری کنیم انقلاب ایران روی چهلمین سالگرد خود را نبیند.

وی تاکید کرد: اکنون که به لطف پروردگار جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می کنیم همه مردم به این نکته فکر کنند  که با وجود این همه تحولات و انقلاب در دنیا تنها انقلابی که علیه این همه فشار و تبلیغ وجود دارد، انقلاب ما است. مگر چه اتفاقی در دنیا افتاده است. اگر براستی طبق ادعاهای دشمن این انقلاب نتوانسته کاری برای مردم کند، در علم و دانش پیشرفت نکرده و حس خودباوری ایجاد نکرده پس چه مشکلی برای همه مخالفین اسلام و دین هست که این همه دشمنی دارند؟

بشکانی عنوان کرد: اینکه مردم همیشه در صحنه ها حاضر می شوند و بزرگترین حماسه ها را خلق می کنند، جای تقدیر دارد. از خداوند می خواهیم توفیق خدمت را به همه ما عنایت بفرماید.

مردم بهاباد از مسجد انقلاب تا مسجد جامع این شهر به راهپیمایی پرداختند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها در سنندج اظهار کرد: موضوع شورا از مهمترین مباحثی است که در ادبیات و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ذکر شده و از ارکان و وجوه حکمرانی مردمی امام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در قانون اساسی تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی و مهمترین ویژگی امام و رهبری توجه و اتکا به نیروی مردمی بوده و هست، افزود: نوع رفتار و مسلک امام نشان می‌دهد اتکای اصلی به مردم داشتند.

استاندار کردستان ایجاد حساب ۱۰۰ امام، راه‌اندازی کمیته امداد امام و تشکیل بسیج مستضعفین در راستای توجه به محرومان و مردم را از دستاوردهای امام راحل در اوایل شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی خواند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: معتقدم خدمات شهری و روستایی در چهارچوب مدیریت و شوراها باید تعریف شود و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی از زیرمجموعه شورا تعریف شوند.

وی به شکل گیری مجلس جدید اشاره کرد و گفت: نمایندگان منتخب مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی افرادی توانمند و مجرب هستند و باید در جایگاه خود اثرگذار باشند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در طول ۲ سال اخیر در استان ۱۴۰ سفر شهرستانی و روستایی داشته‌ام، افزود: در این سفرها مشکلات مردم از نزدیک شنیده شد و معتقدم باید با حضور در میان مردم مشکلات احصا و رفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ برای شهرداری‌ها ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و قیر تأمین شد که در سال ۱۴۰۲ این مبلغ به یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان رسید.

استاندار کردستان یادآور شد: کمک دولت به دهیاری‌ها نیز در سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

زارعی‌کوشا به رویدادهای فرهنگی استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: رویداد هزار دف در پالنگان با پیش بینی پنج هزار نفر جمعیت برنامه‌ریزی شد اما به رویداد منحصربفردی تبدیل شد که جمعیت بی‌شماری به این روستا مراجعه و در رویداد شرکت کردند.

وی اضافه کرد: اینگونه رویدادها در سایر روستاهای استان نیز برگزار شده و مورد استقبال مردم بوده است.

وی مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای استان و بازگشت ۴۰ هزار نفر مردم از روستا به شهر، اجرای راههای روستایی را از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم خواند و گفت: باید با همدلی و برادری بتوانیم برای خدمت به مردم گام برداریم.

کد خبر 6090695

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم