Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، سید حمید الحسینی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های عراق، گفت: آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبری آگاه و مقتدر هستند و کل منطقه را رهبری و مدیریت می کنند. وی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق در جنگ با گروه وهابی-صهیونیستی داعش نیز تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حمید الحسینی افزود: آمریکا عراق را ویران کرد و همه مراکز این کشور را تحت سلطه گرفت. من دست نیروهای ایرانی را که درجنگ با داعش از عراق پشتیبانی کردند، می بوسم و از آنها متشکرم. الحسینی گفت: پس از آنکه شیعیان عراق توانستند نیمی از کرسی‌های مجلس این کشور را دراختیار بگیرند، آمریکا داعش را ایجاد کرد و این کشور را به سمت ویرانی برد؛ زیرا نمی خواهد شیعیان از اقتدار لازم برخوردار باشند.

وی افزود: هنگامی که داعش در عرض دو روز به مرزهای سوریه با عراق و همچنین مرزهای عراق با ایران رسید در آن زمان بود که متوجه شدیم مقصود رهبر انقلاب چه بود. ایشان به خوبی از حقایق نقشه‎های آمریکا و داعش آگاه بودند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های عراق درباره آگاهی رهبر معظم انقلاب از توطئه‌های آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • داعش در افغانستان از بین رفته است