Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@14:50:17 GMT

کارنامه ۱۰ ماهه تولید خودرو + جدول

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۷۷۶۴

کارنامه ۱۰ ماهه تولید خودرو + جدول

به گزارش جهان نيوز،  آمار نشان می‌دهد تولید خودروهای سواری طی دی‌ماه و نسبت به آذر، حدود ۴ درصد افزایش داشته و سه شرکت اصلی توانسته‌اند در مجموع ۱۲۹ هزار و ۳۳۲ محصول در ماه گذشته تولید کنند.

بنا بر اعلام وزارت صنعت، ایران‌خودرو کماکان بزرگ‌ترین خودروساز داخلی به‌شمار می‌رود، چه آنکه توانسته در ۱۰ ماه امسال ۵۷۷ هزار و ۳۹۹ دستگاه تیراژ داشته و ۴/ ۱۲ درصد افزایش تولید را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سایپا نیز به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور، ۲۹۷ هزار و ۹۶۰ دستگاه محصول سواری در ۱۰ ماه امسال به تولید رسانده و این تیراژ سبب افزایش تولید ۴/ ۲۲ درصدی در این شرکت شده است.

از سومین خودروساز بزرگ کشور نیز خبر می‌رسد که تیراژ در این شرکت طی ۱۰ ماه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸/ ۱۵ درصد افزایش داشته، چه آنکه پارس‌خودرویی‌ها توانسته‌اند تا پایان دی‌ماه ۱۹۴ هزار و ۵۸۸ دستگاه محصول سواری تولید کنند.  اما از جمله نکات مهم آمار تولید ۱۰ ماهه خودروسازان می‌توان به حذف نام پژو ۲۰۰۸ از لیست خودروهای تولیدی و همچنین تداوم افت تیراژ دوگانه‌سوزها اشاره کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)