Web Analytics Made Easy - Statcounter


ایران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ارسال پیام‌های متعددی به آمریکا برآمد که بخشی از آن مربوط به برنامه موشک‌های بالستیک و محبوبیت نظام حاکم بود.

به گزارش گروه بین الملل امتداد نیوز به نقل از روزنامه الاخبار، در سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران با عرضه موشک بالستیک و نیز به پشتوانه حضور گسترده مردم در صدد ارسال پیام های متعددی به آمریکا برآمد که بخشی از آن با برنامه موشک های بالستیک و مخالفت با هرگونه خدشه دار شدن آن مربوط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دیگری از پیام ایران همزمان با راهپیمایی های روز گذشته مربوط به محبوبیت نظام حاکم در پی اعتراض هایی بود که اخیر در ایران رخ داد و آمریکا حمایت خود را از آن اعلام کرده و به ادامه آن تحریک می کرد.

در این میان سپاه پاسداران روز گذشته و همزمان با مشارکت صدها هزار ایرانی از شهرهای مختلف در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو موشک دور بُرد از نوع «قدر- F» را در مرکز تهران به نمایش گذاشت.

از سوی دیگر حسن روحانی رئیس جمهور ایران در میدان آزادی تهران خطاب به شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: حضور شما پاسخ قاطعی به توطئه های جدید آمریکا است.

رئیس جمهور ایران در خصوص توافق هسته‌ای نیز آمریکا را خطاب قرار داده و گفت، چنانچه در صدد خروج از آن برآید، متضرر خواهد شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل