Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین و نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشکوه و حماسی مردم استان قزوین در راهپیمایی ۲۲بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور پرشکوه و حماسی مردم استان قزوین در راهپیمایی ۲۲بهمن تشکر و قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پیام آمده است: حضور چشم گیر و پرشکوه شما در راهپیمایی 22 بهمن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان، همراه خیل عظیم و میلیونی مردم کشور بار دیگر نشان از ایستادگی و مقاومت سلحشورانه در پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های والای ولایت داشت.

 

این حماسه‌ عظیم و ستودنی که با همراهی گسترده مردم و مسئولین رقم خورد، پیامی رسا و گویا برای دول استکباری جهان از جمله آمریکای خبیث داشت و نشان دهنده وحدت و یکپارچگی مردم در برابر توطئه بیگانگان و فتنه گری منافقین بود.

 

از حضور باصلابت و آگاهانه یکایک مردمی که در این حرکت انقلابی سهیم بودند و نیز کلیه افرادی که در برگزاری این حماسه و انتظام و امنیت و پوشش رسانه ‌ای آن مشارکت داشته ‌اند، تشکر و قدردانی می‌ کنیم و از درگاه خداوند متعال برای این حماسه و همدلی سپاسگزاریم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال