Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دهگلان خواستار آمادگی کامل شورای مدیریت بحران در بارش احتمالی برف در این هفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، نظری فرماندار دهگلان در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان که صبح امروز برگزار شد، با توجه به بارش احتمالی برف از در این هفته خواستار آمادگی کامل شورای مدیریت بحران در این راستا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

 نظری فرماندار دهگلان در جریان بارش اخیر برف در شهرستان گفت: قطعا  مشکلاتی وجود داشت که در زمینه برف روبی محدودیتهای داشیم انتظار می رود  این مشکل سریعتر برطرف شود.


 وی با اشاره به نگرانی مردم روستاها  جهت عدم دسترسی به جاده ارتباطی گفت: نگراین مردم کاملا محسوس بود و باید طوری برنامه ریزی شود که روستاها از ابتدای بارش ارزاق و کالاهای اساسی مورد نیازخود را تامین کنند.


 
فرماندار دهگلان گفت: با توجه به وجود مادران بار دار و احتمال افراد بیمار دربعضی از روستاها دستگاههای خدمات رسان باید در روزهای بارش برف در آماده باش کامل باشند.

 

نظری با بیان تعطیلی مدارس در روزهای سرد گفت: اداره آموزش و پرورش باید در شرایط سخت و روزهای سرد در صورت تعطیلی مدارس با فرمانداری هماهنگ بوده و مسیرهای روستایی که محل تردد معلم و دانش آموز به مدارس است مورد بررسی قرار دهند.

 

 فرماندار دهگلان ضمن درخواست از بخشداران دو بخش مرکزی و بلبان آباد گفت: اولویت بندی با برف روب جاده های مسیر خود را داشته باشند.

 

نظری افزود: دستگاههای خدمات رسان و امداد و نجات هلال احمر شهرستان برای اسکان مسافران در راه مانده  محل اسکان که مسجد حضرت علی (ع)  است با هیئت امنا مسجد هماهنگی لازم را داشته باشند.


 
 فرماندار دهگلان در ادامه با اشاره به نگرانی مردم نسبت به یخ بستن کوجه و معابر اظهار داشت: انتظار می رود که شهر داری دو شهر دهگلان و بلبان آباد در فکر حل این مشکل باشند.

 



 محمود قبادی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهگلان گفت:برف روبی در دو بخش دولتی و یپمانی صورت می گیرد که در بخش دولتی ما هیچگونه مشکل و کم کاستی نداشتیم.


 رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دهگلان افزود: متاسفانه مشکل ما در بارش اخیر برف پای کار نبودن پیمانکاران بود که در دقیقه نود در پی لغو قرارداد بودند.


 وی افزود: باتوجه به پیش بینی هوا  پلیس راهور در هنگام بارش برف از خروج ماشین سنگین به طرف سنندج جلوگیری کنند چونکه ماشین سنگین در هنگام کولاک باعث مسدود شدن جاده و ترافیک و توقف خود روها  در مسیر می شود که تخلیه آنان بسیار زمانبر و مشکل است.


قبادی از اداره آموزش و پرورش دهگلان خواست در صورت تعطیلی مدارس در شرایط سخت از ساعات اولیه شب اعلام شود تا معلم و دانش آموزان مطلع شوند چونکه در مسیر ماندن و نجات آنان در هنگام کولا بسیار سخت است و باید به معلمان اطلاع رسانی شود که در مواقع بارش و کولاک در همان روستا مستقر شوند که امکانات لازم برای نجات در این مواقع کم  است.

 

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای دهگلان در ادامه گفت: از شبکه بهداشت و درمان انتظار داریم که لیست مادران بار دار را به اداره  راهداری و حمل و نقل جاده ای ارسال کنند تا در مواقع نیاز و ضروری بتوانیم خدمات را به آنان ارائه دهیم.

 

 فرماندار دهگلان با توجه به نیاز مردم روستاها به سوخت و آرد از روسای شرکت نفت و صنعت، معدن و تجارت خواست که قبل از بارش و مسدود شدن جاده های روستایی نیاز آنان تامین شود.


ناصر آبادی رئیس شرکت نفت دهگلان در پی درخواست فرماندار برای تامین سوخت روستاهای بدون گاز گفت: سوخت این روستا به صورت یک ساله تامین شده و از این نظر هیچگونه کم و کاستی وجود ندارد.

 

 اختری رئیس صنعت، معدن و تجارت دهگلان هم با اشاره به تهیه آرد روستاها گفت: به عاملین توزیع اعلام شده آرد موردنیاز روستاهای زیر مجموعه خود را قبل از بارش و مسدود شدن جاده ها تامین کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از احتمال وقوع بارش های شدید در چهار استان جنوبی و غربی کشور خبر داد.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی در کشور گفت: در پی صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی کشور، در استان‌های غربی و جنوبی کشور و به خصوص در جنوب شرق خوزستان و شهر ماهشهر، جنوب و شرق استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از فردا شاهد بارش های گسترده در این مناطق خواهیم بود.

وی افزود: تمام نهادهای مربوطه، اعم از هلال احمر، مدیریت بحران، استانداری‌ها، شهرداری‌ها و تمام نیروهای امدادی و درمانی در حالت آماده‌باش خواهند بود تا با کمک خداوند ان‌شاءالله از این بارش ها نیز عبور کنیم. از آنجایی که احتمال رعد و برق نیز وجود دارد به عشایر و مسافران عزیر توصیه می‌کنم که از ارتفاعات فاصله بگیرند. همچنین با توجه به اینکه احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد بنابراین به کشاورران توصیه می‌کنم اقدامات مناسب را برای مراقبت از زمین های کشاورزی خود انجام دهند.

ظفری ادامه داد: در چنین شرایطی و در برخی مواقع پلیس مجبور است برای حفظ جان افراد، راه‌هایی را مسدود کرده یا هدایت های اجباری انجام دهند بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم با ماموران  پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در واقع اگر نیاز باشد راهی مسدود شود تا جان افراد حفظ شود، این اتفاق حتما توسط پلیس و راهداری خواهد افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد