Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رییس کمیسیون بودجه مجلس، از بررسی تفریغ بودجه سال ۹۵ با حضور دستگاه های ذیربط پس از پایان بررسی بودجه سال ۹۷ در صحن علنی مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 95، گفت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در تمامی موارد اعلامی در گزارش تفریغ دستگاه های اجرایی مربوطه و دیوان محاسبات را دعوت می کند تا با حضور آنها موارد تخلفات در گزارش تفریغ بودجه سال 95 بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه براساس گزارش دیوان محاسبات جداگانه تمامی تخلفات بررسی می شود، افزود: بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 95 پس از پایان بررسی بودجه سال 97 در کمیسیون بودجه صورت می گیرد.

گزارش کمیسیون بودجه درباره تفریغ سال 95 تقدیم هیئت رییسه مجلس می شود

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به واکنش دولت به گزارش تفریغ بودجه سال 95، ادامه داد: این اقدام که دولت درباره گزارش تفریغ بودجه سال 95 در رسانه ها مطالبی را عنوان کرد اشتباه بود، چراکه دولت باید گزارش خود را در مراجع قانونی همانند کمیسیون بودجه و هیئت های مستشاری دیوان محاسبات ارائه دهد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با تشریح روند بررسی تفریغ در کمیسیون متبوعش، تصریح کرد: پس از بررسی گزارش با حضور دستگاه های ذیربط گزارش کمیسیون بودجه به هیئت رییسه مجلس تقدیم می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر