Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از حجت الله غلامی همچنین احداث پمپ بنزین با افزودن کاربری تجاری شبانه روزی در آنها را ضروری دانست و افزود: این اقدام باعث افزایش امنیت شغلی برای سرمایه گذاران این اماکن و این مکان ها و رفع نیاز شهروندان می شود.
وی که در نشست مشترک با علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان این سخنان را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این نشست گفت: امروزه در دنیا دستگاه های اجرایی تحقیقات خود را جهت بررسی به عنوان یک پروژه به دانشگاه ها سفارش می دهند.
علی مقدس زاده تصریح کرد: در حال حاضر در کشور گسستی میان فعالیت های دانشگاهها و موضوعات اجرایی وجود دارد در حالیکه در دنیا دستگاه های اجرایی تحقیقات خود را برای بررسی به عنوان یک پروژه به دانشگاه ها سفارش می دهند.
وی ادامه داد: بهتر است در زمینه سیمای شهری این گسست از بین برود و حضور دانشگاه ها در عرصه های اجرایی بصورت سیستماتیک و ماندگار بماند و نمای ساختمان ها جهت حفظ هارمونی شهر بصورت منطقه ای و نه بصورت منفرد بررسی شود.
استان اصفهان از جمله مناطق گردشگری است که از کمبود هتل رنج می برد.
در حال حاضر 330 طرح گردشگری در استان اصفهان در حال اجراست که 89 طرح آن مربوط به ساخت هتل است. تعداد واحدهای اقامتی این استان نیز از سال 92 تاکنون از 55 به 155 باب افزایش یافته است و بنابر اعلام مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تا پایان امسال نیز 53 واحد اقامتی جدید به شمار واحدهای اقامتی این استان افزوده خواهد شد.
تعداد تخت های اقامتی استان اصفهان 20 هزار تخت است و بر این اساس هفت هزار تخت اقامتی نیز تا پایان امسال به شمار آنها افزوده خواهد شد.
استاندار اصفهان نیز آبانماه امسال در این باره گفته بود: استان اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور به بازاریابی گردشگری در سطح جهان و زیرساخت های بیشتری در این بخش نیاز دارد.
محسن مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه باید در زمینه بازاریابی گردشگری بیش از پیش تلاش کنیم در عین حال تصریح کرد: برای موفقیت در این عرصه باید در زمینه ساخت هتل های بزرگ بر اساس استانداردهای بین المللی فعالیت کنیم.
6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد

ناصر چیتگر گفت: این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.

وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد تصریح کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.

چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.

سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد