Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - رئيس هيات کاراته گيلان گفت: کاراته کاران اين استان با درخشش در مسابقات رده هاي سني قهرماني کشور و انتخابي تيم ملي، هشت مدال کسب کردند.

رضا رسولي روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: در جريان رقابت هاي کاراته قهرماني رده هاي سني نوجوانان ، جوانان و اميد کشور که در سنندج جريان داشت ، کاراته کاران گيلاني با درخشش خود ، 2 مدال طلا ، 2 مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بر اين اساس و در جريان اين رقابت ها، در رده سني نوجوانان و در وزن 70+ کيلوگرم که 41 کاراته کار با هم رقابت کردند، محسن صفرنژاد از گيلان موفق به کسب مدال نقره و مقام نايب قهرماني شد.
وي ادامه داد: در رده سني جوانان و در وزن 61- کيلوگرم که 45 کاراته کار حضور داشتند نيز مهرداد مستحصن از گيلان عنوان قهرماني و مدال طلا را کسب کرد و اميرحسين ضابطي ديگر کاراته کار گيلاني موفق به کسب مدال نقره اين وزن شد.
رئيس هيات کاراته گيلان بيان کرد: همچنين در رده سني جوانان در بخش کاتاي تيمي ، گيلان با ترکيب حسن صالحي ، امير پورميرزا و علي محمودي مقام سوم و مدال برنز مسابقات قهرماني کشور و انتخابي تيم ملي را کسب کرد.
رسولي اضافه کرد: در رده سني اميد نيز کاراته کاران گيلاني درخشش بهتري داشتند و در وزن 67- کيلوگرم که 48 کاراته کار با هم به رقابت پرداختند ، محمدصادق شعباني و ابوالفضل نديمي هر دو از گيلان مقام سوم و مدال برنز اين مسابقات را بر گردن آويختند.
وي گفت: در ون 84- کيلوگرم رده سني امد نيز ، سيد محمدرضا گيلان پور کاراته کار شايسته گيلاني برابر همه رقباي خود به برتري رسيد و مدال طلاي اين رقابت ها را کسب کرد.
وي افزود: همچنين در وزن 84+ کيلوگرم ره سني اميد که 20 کاراته کار حضور داشتند، حسين زماني از استان گيلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم اين مسابقات شد.
نفرات برتر اين دوره از رقابت ها به اردوي تيم ملي کاراته رده هاي سني کشور دعوت خواهند شد تا در رقابت هاي گزينشي المپيک که در آرژانتين برگزار مي شود ، حضور يابند. پيش از اين نيز ، تيم کاراته رده سني بزرگسالان استان گيلان با کسب چهار مدال مقام سوم مسابقات قهرماني کشور را به خود اختصاص داده بود.
خبرنگار:حسين مجرد**انتشاردهنده:کبيري
7285 / 2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر