Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- با موافقت اعضاي شوراي اسلامي شهر مشهد، افزايش پنج برابري بهاي خدمات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مصوب شوراي چهارم اين شهر، به 9 درصد کاهش يافت.

به گزارش ايرنا در نشست علني روز دوشنبه شوراي اسلامي شهر مشهد لايحه 2 فوريتي کنترل بهاي خدمات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني اين شهر بررسي و تصويب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر مشهد در اين باره گفت: شهرداي در حال آماده کردن فيش هاي عوارض سال 96 است که با هماهنگي اعضاي شوراي اسلامي مشهد قرار بود اين عوارض نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشد.
بتول گندمي افزود: شوراي چهارم مصوبه اي داشت که به شهرداري اجازه داده مي شد بر اساس ارزش هر منطقه، بهاي خدمات آتش نشاني در سال جاري را پنج برابر افزايش دهد.
وي اظهار کرد: براي کنترل افزايش قيمت، لايحه 2 فوريتي به شورا ارائه شد تا با جلوگيري از اجراي مصوبه مزبور، کاهش قيمت در فيش هاي سال جاري اعمال شود.
وي گفت: طبق لايحه 2 فوريتي به منظور کمک به شهروندان، شهرداري موظف است از زمان ابلاغ اين مصوبه بهاي خدمات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني در سال جاري را با حداکثر 9 درصد افزايش (براساس آخرين نرخ تورم سالانه بانک مرکزي) نسبت به محاسبات سال 1395 از موديان دريافت کند.
امير شهلا عضو شوراي اسلامي شهر مشهد نيز گفت: هنوز جوهر راي اين مصوبه خشک نشده، برخي رسانه ها `افزايش بهاي خدمات آتش‌ نشاني در شوراي شهر مشهد` را تيتر کرده اند و اين در حالي است که ما به کاهش عوارض آتش نشاني راي داديم و افزايش پنج برابري براساس مصوبه شوراي چهارم را به نفع شهروندان کاهش داديم.
اصلاح بودجه سال 96 سازمانهاي مديريت پسماند شهرداري، فردوس ها، ميادين ميوه و تره بار، اتوبوسراني، تاکسيراني، نمايشگاه بين المللي مشهد، سازمان زمين و مسکن، سازمان فرهنگي اجتماعي، شرکتهاي بهره برداري، قطارشهري و موسسه فرهنگي شهرآرا از ديگر مصوبات نشست علني امروز شوراي شهر مشهد بود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم
7505 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳