Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:30:22 GMT

تیم قم نایب قهرمان لیگ فلوربال کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۴۵۹۰

تیم قم نایب قهرمان لیگ فلوربال کشور شد

قم - رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از نایب قهرمانی تیم فلوربال قم در لیگ فلوربال کشور پس از تیم زنجان خبر داد.

علیرضا توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های لیگ فلوربال باشگاه‌های کشور جام فجر در ساری در حالی به پایان رسید که تیم فلوربال استان قم موفق شد عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین دوره مسابقات فلوربال لیگ باشگاه‌های کشور جام فجر - یادواره شهید سید مصطفی علمدار که در شهر ساری جریان داشت با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید و تیم قم بالاتر از میزبان به مقام دوم دست پیدا کرد و بار دیگر نشان داد که در این رشته ظرفیت خوبی دارد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت:  این مسابقات با حضور ۵ تیم برگزار شد که در پایان این رقابتها تیم زنجان با کسب ۸ امتیاز رتبه نخست را به خود اختضاص داد و تیم‌های قم و مازندران الف به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند و نمایندگان کردستان و مازندران ب نیز در این مسابقات حضور داشند.

توکلی بیان داشت: تیم قم فلوربال استان قم ۲ ماه پیش هم در عین ناباوری و شگفتی سازی مقام چهارم مسابقات فلوربال قهرمانی کشور را در اصفهان به دست آورده بود و مربیگری تیم قم بر عهده حسین خلیلی بازیکن ملی پوش قمی بود.

وی عنوان کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کند و در قم، رشته‌هایی چون فلوربال، دارت، راگبی، به یس بال و سافت بال فعالیت عمده‌ای دارند و در بخش زنان نیز تیم کریکت زنان قم پاییز امسال در مسابقات کشوری حضور یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، کرمان در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۷ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد و همدان میزبان با کسب ۶ طلا و ۳ نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم اردبیل هم با ۴ طلا و ۲ برنز روی سکوی سوم مسابقات نوجوانان ایستاد.

کد خبر 6099763

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد