Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا 20 بهمن ماه بیش از یک میلیارد تومان کمک‌هزینه ازدواج به 395مددجوی تحت حمایت کمیته امداداستان زنجان پرداخت‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اعلام اینکه یکی از اهداف این نهاد ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان و کم‌هزینه است، اظهار کرد:تأمین کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان و گذراندن دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی  موجب توسعه فرهنگ  وتقویت تحکیم بنیان خانواده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که یکی از وظایف اصلی این نهاد کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت است، ابراز کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیارد  تومان کمک‌هزینه ازدواج به 395مددجوی تحت حمایت  پرداخت‌شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: ازاین تعداد268مورد کمک هزینه جهیزیه نوعروسان 88مورد هدیه ازدواج و39مورد کمک هزینه ازدواج مجددبانوان تحت حمایت بوده است .

صفری بابیان اینکه زوج‌های جوان قبل از عقد و ازدواج از خدمات مشاوره و راهنمایی این نهاد بهره‌مند می‌شوند،عنوان داشت: مشاوره در حوزه آشنایی با  سبک زندگی دینی ،اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش قانونی و حقوقی زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

وی افزود :ارائه آموزشهای قبل از ازدواج وآموزش مهارتهای زندگی در بین نوعروسان وزوج های جوان باعت تحکیم وتقویت  بنیان خانواده شده وآنان  با آگاهی بالاتری  وارد زندگی زناشویی می شوند بطوریکه درصد آمار طلاق در بین مددجویان تحت حمایت بسیارکمتراز سایر افراد جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر259زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در نوبت دریافت جهیزیه قراردارند.

صفری از  ازمردم خیر و نیکوکار استان زنجان در خواست کرد: با مشارکت در طرح‌های حمایتی این نهاداز طریق مراجعه حضوری در دفاتر سطح استان  ویا با شمارته‌گیری کد #024*8877*در پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه وازدواج به زوج‌های جوان ، دراین امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است، گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان به طور عمده ابری خواهد شد و در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، افزود: در این مدت احتمال رگبار‌های پراکنده باران به خصوص در ارتفاعات مناطق غربی و جنوب غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: روز جمعه با تقویت سامانه بارشی اغلب مناطق استان بارش باران را تجربه خواهند کرد و روز شنبه نیز فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه امروز هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، گفت: از فردا با رشد ابر‌ها دما کاهش نسبی می‌یابد و روز‌های خنک‌تری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با یک درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸، خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند