Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار بخش گلستان گفت: با کمک مسئولان شهرستان بهارستان، خانه جوان در بخش گلستان احداث خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا طاهرخانی بخشدار بخش گلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اهمیت وجود سازمان‌های مردم نهاد در جامعه امروز، اظهار داشت: از جمله محاسن سازمان‌های مردم نهاد کمک فکری و حمایتی از مسئولین در اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به برگزاری جلسه با جوانان بخش گلستاناشاره کرد و تصریح کرد: تفکر و اندیشه برجسته و داشتن برنامه‌های فرهنگی، شاد و متنوع سبب جذب جوانان در مراسم‌ها، مناسبت‌ها و به طور کلی در جامعه می شود.

طاهرخانی با بیان اینکه ارتباط مسئولان با جوانان موضوع بسیار حائز اهمیتی می باشد، عنوان داشت: برگزاری جلسه با ادارات در راستای رسیدگی به مطالبات گوناگون جوانان و همچنین برگزاری جلسه باحضور جوانان و رؤسا و مسئولین همان ادارات در دستور کار بخشداری بخش گلستان قرار دارد.

وی با ابراز رضایت و امیدواری از برگزاری چنین جلساتی با جوانان گلستانی، تشریح کرد: در جلسات آتی طرح‌ها و برنامه‌های مختلف نیز ارائه و بررسی خواهد شد تا شرایط رشد و جذب جوانان در جامعه را گسترش دهیم.

بخشدار بخش گلستان در رابطه با راه اندازی خانه جوانان در شهرگلستان، گفت: جلساتی با مسئولین شهرستان بهارستان در این خصوص برگزار کرده‌ایم و در طول این جلسات مقرر شد ساختمان خانه جوانان در شهرگلستان با مکان یابی آن انجام شود و این قول را به جوانان بخش گلستان می دهیم که این مهم بزودی با کمک همه مسئولین شهرستان بهارستان محقق خواهد شد.

وی درپایان باتوجه به اهمیت آگاهی از مشکلات جوانان گلستانی، افزود: در جلسه برگزار شده، جوانان مشکلات و انتقادات خود را بیان کردند و با بحث و گفت‌وگو در خصوص راه‌های حل آن‌ها بحث کردیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم