Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:13:40 GMT

زورگیر غرب تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۱۱۹۹

زورگیر غرب تهران دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباس واعظی، رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: با ارائه شکایت‌های متعدد از سوی شهروندان ساکن محدوده جنت آباد، در خصوص سرقت‌ها و زورگیری‌های یک سارق سیاه پوش با موتورسیکلت، پرونده‌ای در دایره قضایی این کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که این زورگیر یکی از خلافکاران سابقه دار این محدوده است که در پرونده اش چندین فقره سابقه سرقت و زورگیری مشاهده می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: پاتوق و محل تردد این متهم در محدوده غرب تهران شناسایی شد و با کسب دستور قضایی، تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۸، اظهار داشت: پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، نهایتا این متهم در یک قهوه خانه، واقع در جنت آباد شناسایی و پیش از فرار دستگیر شد.

سرهنگ واعظی، در پایان بیان داشت: در بازرسی از وسایل متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه، سه سیم کارت و دو کارت عابر بانک مسروقه از شهروندان کشف و متهم برای تحقیاقت به کلانتری منتقل شد.

گفتنی است، با اعتراف متهم به جرایم خود در بازجویی‌های انجام شده پرونده وی تکمیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده غرب تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

کد خبر 6097093

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش