Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم سپیدرود رشت می گوید از موضعش عقب نشینی نخواهد کرد.

طرفداری- علی کریمی، سرمربی تیم سپیدرود رشت که برای ادای توضیحاتی درباره اظهارات اخیرش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت اظهار داشت که

علی کریمی در پایان نشست امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:

آنها سؤال کردند، ما هم جواب دادیم و نوشتیم، حالا کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه هم اول که حکم صادر نمی‌کنند، بهتر است در مورد جلسه آنها (مسئولان کمیته انضباطی) صحبت کنند.

وی در مورد حضورش در برنامه 90 امشب گفت:

اگر تا آن ساعت چیز جدیدی پیدا کنم، صددرصد با خودم می‌برم. این جلسه که هیچ، 10 جلسه دیگر هم باشد می‌روم، خیال‌تان راحت. مثل شما (خبرنگاران) نیستم که می‌گویید جواب نمی‌دهد و پیگیری نمی‌کنید.

  سرمربی تیم سپیدرود در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت: «محمد مایلی‌کهن چند سال پیش این صحبت‌ها را انجام داد، اما چرا آن‌موقع از او حمایت نکردید؟»، تصریح کرد:

کدام صحبت‌ها را کرد؟ خیلی حفظ کردم که این کلمه یادم ماند، چیزی که اظهر من الشمس است را چه بگویم؟ واقعیت‌ها را گفته، صحبت کردن نمی‌خواهد که. شما سؤال می‌کردید، من جواب‌تان را می‌دادم، شما سؤال کردید؟ سوال می‌کردید، من جواب می‌دادم. کسی از من سؤال بپرسد من جواب می‌دهم.

 کریمی در ادامه وارد «بگو مگو» با خبرنگاران شد و با انتقاد از رسانه‌ها گفت:

نشان به این نشان که در هفته‌ای که گذشت، هیچ کدام از رسانه‌ها روی صحبت‌های من مانور نکردند. اینها به خاطر سفر جام جهانی است. من حداقل یک بار سابقه جام جهانی را داشتم، حالا آن هم اتفاقی بوده. همه رسانه‌ها را فدراسیون فوتبال باید لیست بدهد. حداقل سؤالی بکنید که بشود جواب داد.

وی با اشاره به دلایل حضورش در کمیته انضباطی، خاطرنشان کرد:‌

در جلسه سؤال کردند و ما هم جواب دادیم، حالا باید ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیم می‌گیرد. این را هم یادم رفت بگویم، جلسه کمیته انضباطی من فقط بابت مصاحبه بعد از بازی استقلال خوزستان بود و درباره چیز دیگری نبود.

ادامه دارد...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902059

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!