Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپل با ارائه ساعت‌های هوشمند خود، عنوان بزرگترین سازنده ساعت در جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، شاید بسیاری اپل را برای گوشی‌های هوشمند آیفون بشناسند و فکر کنند بزرگترین و موفق‌ترین محصولی که این شرکت تکنولوژی آمریکایی تاکنون طراحی و تولید کرده، نیز همان گوشی‌های هوشمند آیفون است اما جالب است بدانید که ساعت‌های هوشمند اپل ( اپل واچ ) از زمانی که برای نخستین بار رونمایی و عرضه شده‌اند تاکنون به یکی از موفق‌ترین محصولات اپل تبدیل شده و موجب شدند این شرکت با پشت سرگذاشتن قرن‌ها و سالها تجربه سازندگان مشهور سوئیسی تولید ساعت، در صدر فهرست‌برترین و بزرگترین سازندگان  ساعت در جهان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی توانست به فروشی بسیار بیشتری از ساعت‌های برندهای مشهوری همچون رولکس، امگا و و سواچ دست یابد. این آمار که توسط موسسه تحقیقاتی و تحلیلگران صنعتی کانالیز بدست آمده است، حاکی است که میزان فروش اپل واچ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، حدود هشت میلیون دستگاه در جهان بوده است که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا و استرالیا بیشترین استقبال را از این محصول جدید و جذاب کرده‌اند.

حالا با انتشار این آمار، می‌توان به وضوح دریافت که اپل اکنون بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده و تولیدکننده ساعت در جهان است چراکه میزان فروش اپل واچ از مجموع فروش بزرگترین و مشهورترین شرکت‌های ساعت‌سازی سوئیسی نیز سبقت گرفته و این درحالیست که اپل تنها به مدت چهار سال است که وارد عرصه تولید ساعت شده اما مشهورترین سازندگان سوئیسی ساعت قرن‌هاست که در این زمینه مهارت پیدا کرده و فعالیت‌های موفقیت‌آمیزی داشته‌اند.

تیم کوک - مدیر عامل اپل - در این باره می‌گوید: سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ برای اپل بسیار خوب بود چراکه موجب افزایش درآمد دو برابری و دو رقمی شدن رشد فروش آن شد".

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم) واژگون شدن خودرو در حال سبقت در اثر حرکت عجیب یک راننده تریلی (فیلم) عاقبت وحشتناک سبقت غیرمجاز (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست