Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای‌شهر رشت با بیان اینکه طرح تفصیلی ارائه شده شهر رشت مربوط به ۵۰ سال پیش و منسوخ شده است، گفت: هیچ‌یک از افراد نظام مهندسی اظهار رضایت درباره طرح مورد نظر را ندارند.

به گزارش ایلنا از رشت،احمد رمضان‌پور نرگسی در جلسه علنی شورا با اشاره به عزم و بصیرت مردم  بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این عظمت پاسخ دندان‌شکنی برای کسانی بوده که در فکر تخریب نظام ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان ما باید قدر این اتفاق را بدانند و در پاسخ، صدای مردم را بشنوند و به خواسته‌های مردم توجه کنند چراکه این حضور موجب اقتدار کشور ما در تمام دنیا شده است.

این عضو شورا بیان داشت: هیچ‌کس تاکنون از طرح تفضیلی ارائه شده حمایت نکرده و بدون شک کتمان ایرادات آن غیر ممکن است.

وی گفت: این طرح نمی‌تواند کشتی طوفان زده مدیریت‌شهری را به سرمنزل مقصود برساند.

رمضان‌پور اظهار داشت: هیچ‌یک از افراد نظام مهندسی اظهار رضایت درباره طرح مورد نظر را ندارند و امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از نقص های این طرح را جبران کنیم.

عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: این طرح مربوط به ۵۰ سال پیش است و اکنون یک طرح منسوخ شده است که نیاز به بررسی و توجه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ظهر امروز خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شد که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده و با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» که بیست‌ونهم فروردین تا دوم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم از صدای اگزوز خودروهای کلاسیک و قدیمی که موتور آن‌ها تقویت شده است یا موتورسیکلت‌هایی سی‌سی‌های بالا دارد، لذت می‌بردند و حس مفرح و شادی در آن‌ها به وجود می‌آمد به‌طوری که روشن کردن این خودروها یا موتورسیکلت‌ها تشویق بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: از ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شده است که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان بوده و همان‌گونه که در فیلم مشخص است، با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است و صدای آژیر نیز مربوط به همین غرفه بوده و سیستم اعلام حریق نمایشگاه عمل نکرده است.

طحانیان تاکید کرد: کانال‌های خبری باید پس از اطمینان از صحت و سقم یک واقعه نسبت به وایرال کردن آن در فضای مجازی اقدام کنند.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای بدون کوچک‌ترین حادثه در مدت زمان ۵ روز برگزار شد و استقبال مردم از آن بی‌نظیر بود، به‌طوری که برگزارکنندگان نیز از استقبال بی‌نظیر مردم شگفت‌زده شده بودند و امیدواریم این نمایشگاه را سال آینده پربارتر برگزار کنیم.

کد خبر 748135

دیگر خبرها

  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد