Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@08:03:55 GMT

عروس ترامپ زخمی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۸۴۷۸

عروس ترامپ در پی باز کردن بسته مشکوک راهی بیمارستان شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این حادثه پس از آن رخ داد که ونسا ترامپ یک بسته حاوی پودر سفید دریافت کرد و آن را باز کرد.  پلیس نیویورک اعلام کرد: علاوه بر ونسا ترامپ، دو نفر دیگر هم راهی بیمارستان شده‌اند. پلیس ماده مشکوک را برای تشخیص سمی بودن به آزمایشگاه فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا از طریق تماس تلفنی با برنامه‌ای در شبکه فاکس نیوز، از عملیات پلیس این کشور علیه دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا تمجید کرد.

به گزارش الجزیره، در حالی که این برنامه تلویزیونی به صورت زنده تصاویری را از نیرو‌های پلیس نشان می‌داد که در حال متفرق کردن و دستگیری برخی دانشجویان هستند، ترامپ گفت که حمله پلیس باید زودتر انجام می‌شد. 

ترامپ در ادامه گفت: «آن‌ها (نیرو‌های پلیس) باید خیلی زودتر از اینکه دانشجویان ساختمان را تصاحب کنند، این کار را می‌کردند، زیرا اگر دانشجویان در چادر بودند این کار به مراتب راحت‌تر بود تا یک ساختمان؛ و البته خسارت عظیمی نیز وارد شده است.»

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گروهی از دانشجویان معترض در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک مقابل سالن «همیلتون» در پردیس منهتن ایستاده و دست‌های‌شان را به یکدیگر قفل کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود ده‌ها معترض پرچم فلسطین را از پنجره بیرون آورده‌اند. عصر سه‌شنبه، مسئولان دانشگاه کلمبیا که مرکز تظاهرات دانشجویی برای حمایت از فلسطین است، اعلام کردند دانشجویانی که در تصرف این ساختمان نقش داشته‌اند تعلیق یا اخراج خواهند شد.

دانشگاه کلمبیا اکنون پردیس منهتن را به روی همه بسته است و به جز دانشجویانی که در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند و کارمندانی که خدمات ضروری ارائه می‌کنند، کسی حق ورود ندارد. 

تالار «همیلتون» یکی از چندین ساختمانی است که قبلاً در جریان اعتراضات حقوق مدنی و ضد جنگ ویتنام در سال ۱۹۶۸ محل اعتراضات دانشجویی بود. 

گفته می‌شود از ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین ماه) تاکنون بیش از هزار نفر در دانشگاه‌های سراسر آمریکا بازداشت شده‌اند. این معترضان خواستار قطع ارتباط دانشگاه با شرکت‌هایی هستند که به شکلی حامی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد