Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، در بیست و پنجمین همایش‌ ارگان‌های دریایی کشور 50 ارگان دریایی دولتی، غیردولتی و شرکت های فعال در حوزه بندری و دریایی شرکت کرده اند و در این همایش مشکلات و چالش های فراروی ارگان های دریایی کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
قرار است در این همایش با حضور کارشناسان و متخصصان کشورمان سه میزگرد تخصصی با موضوعات ایمنی دریانوردی، حمل و نقل و امور لجستیک و نیز محیط زیست برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در میزگرد «توسعه حمل و نقل دریایی: ایمنی و امنیت دریانوردی» که با محوریت معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و با مشارکت سازمان شیلات، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش، سازمان محیط زیست، اتحادیه مالکان کشتی ایران، انجمن صنفی کارگری دریانوردی تجاری ایران برگزار می شود، راههای ارتقای ایمنی و امنیت دریانوردی به بحث گذاشته می شود.
میزگرد «لجستیک بندری و نقش بخش خصوصی در توسعه دریایی کشور» نیز با مسئولیت معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و با مشارکت اتحادیه مالکان کشتی، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن صنفی کارگری دریانوردی تجاری ایران، شرکت تایدواتر و سایر شرکتهای خدمات دریایی و بندری برگزار خواهد شد.
«حفظ محیط زیست دریایی اساس توسعه پایدار» عنوان میزگرد سوم این رویداد دریایی است که با محوریت سازمان حفاظت محیط زیست و همکاری اداره کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، پژوهشگاه اقیانوس شناسی، سازمان شیلات و سایر ارگانها و موسسات نظیر رده بندی و شرکتهای کشتیرانی
برپا می شود.
قرار بود این همایش روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه در چابهار برگزار شود که به دلیل بارش برف و لغو پروازها، به تاخیر افتاد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان حقیقت دارد | سلاجقه: برای مسدود کردن انحراف آب با طالبان گفت‌وگو می‌ کنیم | طالبان آب شیرین را تلخاب می کند!
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری