Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال این طرح ، روز 17اسفند همزمان با شب میلاد فاطمه زهرا(س) با حضور تعدادی از هنرمندان کشور و استان یزد و با اجرای برنامه‌های مختلف شاد در پارک آزادی اردکان برگزار خواهد شد.
عباس عاصی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با همکاری موسسه خیریه امام زمان(عج) و از طریق مدارس و مراکز خیریه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: سال‌های قبل، این طرح با عنوان بوی عیدی با هدف اهدای عیدانه به کودکان مستحق در موسسه اجرا می‌شد، اما از سال 94، این طرح به شکل جامع‌تری به همراه جشن و شادی در آستانه عید نوروز اجرا می شود.
کارشناس ارشد روان شناسی بالینی تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این طرح کاهش فاصله میان نیازمندان و خیران و نشان دادن چهره فقر به افرادی که می‌توانند با بضاعت مالی خود از فقرا حمایت کنند، است.
وی اضافه کرد: بسیاری از کودکان فقیر حتی از گرفتن عیدی ساده به‌ عنوان خاطره‌ای ماندگار محروم هستند، امیدواریم اجرای طرح درخت آرزوها بتواند نوروز خاطره‌ انگیزی برای آن‌ها رقم بزند.
عاصی زاده با بیان اینکه آنها باید از دوران کودکی واقعیت‌های جامعه را بشناسند و برای رفع آن تلاش کنند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم کودکان دارای تمکن مالی با شرایط اقتصادی خوب و متوسط را با چهره فقر آشنا کنیم و آنها را در همدلی و همیاری با خانواده‌های نیازمند آشنا سازیم.
وی گفت: فقر، بیشترین آسیب‌های اجتماعی را به جامعه وارد می‌ کند . فقر، گاهی مشکلات و آسیب‌های جدی روانی، احساس حقارت و حالاتی شبیه به افسردگی را در افراد ایجاد می‌کند، امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف بتوانیم از بروز این آسیب‌ها جلوگیری کنیم.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 2047 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این برنامه ها با هدف آشنایی بیشتر این گروه سنی با  مشاهیر،  نویسندگان ، و شاعران بزرگِ ایران اجرا شد.

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان