Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@08:31:56 GMT

مدیران سامسونگ امروز به دادستانی‌کل می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۰۹۳۸

مدیران سامسونگ امروز به دادستانی‌کل می‌روند

محمدجواد حشمتی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با اعلام این خبر درباره اقدام این معاونت در خصوص اقدام اخیر شرکت سامسونگ در المپیک زمستانی 2018 اظهار کرد: با توجه به عذرخواهی صورت‌گرفته از سوی شرکت سامسونگ، پیگیری موضوع تقریباً منتفی است اما این موضوع قطعی نیست و باید توضیحات خود را ارایه کنند.

این مقام مسئول در دادستانی کل کشور اضافه کرد: بر همین اساس و پیرو دعوت تلفنی صورت‌گرفته، مدیران شرکت سامسونگ در ایران، امروز (سه‌شنبه) 24 بهمن به دادستانی کل می‌آیند و با آنها در خصوص اتفاقات رخ‌داده، جلسه خواهیم داشت و توضیحات‌شان را استماع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حشمتی تصریح کرد: البته مسئولان سامسونگ مدعی هستند اشتباه رخ داده و هیئت برگزار کننده مسابقات مسئول است. هنوز در این ارتباط به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و باید توضیحات آنها را استماع و سپس بررسی کرده و به جمع‌بندی برسیم.

هفته گذشته و به‌دنبال حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک زمستانی در پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی از اهدای گوشی‌های تلفن سامسونگ به‌خاطر تحریم‌ها به ورزشکاران کشورمان خودداری شد که واکنش مسئولان ایران را به‌دنبال داشت.

پیرو این موضوع، حجت الاسلام‌و‌المسلمین محمدجعفر منتظری به معاون خود دستور ویژه داد که «به‌دنبال اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ کره‌جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین‌المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور از فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می‌دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران احضار شوند و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد».

در ادامه این دستور آمده است: چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به‌نحو متناسب با اقدام اهانت‌آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام کنند، در غیراین‌صورت شرکت سامسونگ به‌عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد 20 و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند.

منتظری در پایان تأکید کرده است که گزارش اقدامات صورت‌گرفته به وی ارائه شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد