Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@20:15:17 GMT

آموزش گزینه تغییر وضعیت برای Low Power Mode

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۱۰۷۸

آموزش گزینه تغییر وضعیت برای Low Power Mode

عمر باتری یکی از نگرانی‌های اصلی دارندگان آیفون است. از این رو، حفظ عمر باتری یکی از اولین مواردی است که به ذهن ما خطور می‌کند. اپل این مسئله را با قابلیت جذاب Low Power Mode پوشش داده که در عمق تنظیمات آن قرار گرفته است.

کلیک: اگر این شانس را دارید که از حالت جیلبریک برخوردار باشید و از جستجوی این حالت در هنگام نیاز به صرفه جویی باتری خسته شده اید، اکنون شما می‌توانید گزینه تغییر وضعیت CCLowPower را به Control Center اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه به برخی از جزئیات این ترفند جیلبریک می‌پردازیم.
برخی اوقات شما مدت زمان زیادی از دستگاه خود استفاده می‌کنید و نیز از یک منبع انرژی دور هستید، در این مواقع حالت کم مصرف می‌تواند بسیار مفید باشد. این ترفند جیلبریک شما را قادر خواهد کرد تا یک گزینه جدید به کنترل سنتر اضافه کنید، بنابراین بدون رفتن به بخش تنظیمات آیفون خود می‌توانید به راحتی حالت کم مصرف را فعال کنید.
همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گزینه تغییر وضعیت حالت کم مصرف در قسمت راست کنترل سنتر قرار می‌گیرد. دکمه آن بسیار ساده است و فقط یک نقطه در مرکز را نشان می‌دهد. وقتی بر روی آن ضربه می‌زنید به رنگ سبز تغییر می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که حالت کم مصرف روشن شده است.
اجرای مرکز کنترل در دستگاه iOS یکی از ساده‌ترین کار‌ها است. تنها کاری که باید انجام دهید کشیدن انگشت به سمت بالا از قسمت پایین صفحه نمایش است و بعد از آن شما گروهی از گزینه‌های تغییر وضعیت و دکمه‌های جذاب با عملکرد اصلی را در مقابل خود خواهید دید. با کنترل سنتر دیگر نیازی به وارد شدن به بخش تنظیمات و جستجو و به کارگیری عملکرد‌های گوناگون نیست. در مورد حالت کم مصرف نیز این گونه است.
اگر شما از کسانی هستید که دستگاه iOS خود را با استفاده از ابزار Yalu jailbreak جیلبریک کرده اید، پس خوشحال خواهید شد که بدانید CCLowPower فقط با iOS ۱۰ کار می‌کند؛ بنابراین کسانی که دارای دستگاه iOS ۹.۳.۳ جیلبریک شده با ابزار Pangu هستند با بدشانسی مواجه شده اند. سیستم عامل iOS ۱۰ در مقایسه با نسخه قبلی خود دارای یک کنترل سنتر کاملاً باز طراحی شده است، در نتیجه به کار اندازی این گزینه تغییر وضعیت در فرمت iOS ۹ کار ساده‌ای نیست.
اگر قبلاً دستگاه iOS ۱۰ خود را با استفاده از ابزار Yalu jailbreak جیلبریک کرده اید، از امتحان کردن CCLowPower مطمئن باشید. اکنون نظر شما درباره CCLowPower چیست؟ آیا به نظر شما این ترفند جیلبریک مفید است؟ لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HCn

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز

خیمنز یکی از گزینه های آلترناتیو میلان برای زیرکزی است

طرفداری | سانتیاگو خیمنز، مهاجم مکزیکی فاینورد یکی از گزینه های خط حمله میلان به حساب می آید. 

میلان همچنان به جستجو برای یافتن جانشین اولیویه ژیرو که راهی MLS می شود، ادامه می دهد. به گزارش دنیله لونگو، روسونری در راستای این هدف روی چند گزینه تمرکز کرده چراکه شاید نتواند به هدف اصلی خود یعنی یاشوا زیرکزی از بولونیا برسد. 

یکی از گزینه های محبوب مدیران میلان سانتیاگو خیمنز است. مونکادا، مدیر باشگاه ایتالیایی اخیرا با مدیربرنامه این مهاجم 23 ساله در شهر میلان مذاکراتی داشته و برای مذاکرات جدی تر در روزهای آینده ابراز آمادگی کرده است. فاینورد برای فروش خیمنز که تاکنون در 29 بازی از فصل جاری لیگ هلند 21 گل به ثمر رسانده، 50 میلیون یورو درخواست دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • آیا چین می‌تواند؟
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم