Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر عسکری زاده در خصوص پروژه های مورد افتتاح گفت: پروژه های مورد افتتاح در حوزه فناوری اطلاعات شهری با به همت سازمان فاوای شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسیده است. مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با اشاره به تقویت زیرساخت های شهری و ارائه اینترنت Wi_Fi رایگان در سطح شهر گفت: اینترنت رایگان، تور مجازی، نمایش مراکز تفریحی، دسترسی به سامانه‌های شهرداری، امکان خرید بلیت برای مسافران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از اهداف این طرح است که 2 نقطه از 7 نقطه مورد نظر جهت ارائه این خدمت به همشهریان و مسافران در نوار ساحلی به همت سازمان فاوای شهرداری بندرعباس بهره برداری رسید و جا دارد از زحمات شهردار بندرعباس و دکتر اخلاقی پور مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری بندرعباس تقدیر و تشکر گردد.

دکتر عسکری زاده در ادامه سخنان خود افزود: در مسیر توسعه ناگزیر به دست یابی به شهر الکترونیک و در گام بعدی شهر هوشمند هستیم.

عسکری زاده تصریح نمود: با حمایت این اداره کل و تخصیص اعتبار خوبی به دانشگاه هرمزگان مرکز آپا و پارک علم و فناوری جهت ایجاد و رشد کسب و کارهای نوپای محلی برای حفظ سرمایه انسانی استان و عرضه خدمات مشاوره ای و آموزشی جهت ایجاد کسب و کارهای نوپا مبتنی بر فاوا و شناسایی و ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین اعضای زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر فاوا در استان تاسیس گردیده است.

وی با ذکر این که این اداره کل تلاش خود را به عنوان نماینده بخش حاکمیت در حوزه فناوری اطلاعات در استان در همه حال معطوف به حمایت از خلق ثروت در حوزه فناوری اطلاعات و رونق بازار IT می نماید تاکید نمود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان حامی در رونق بازار IT استان و تحقق شهر هوشمند بندرعباس همواره از دست اندرکاران حوزه فاوای شهر حمایت خواهد نمود.

 گفتنی است در این مراسم با حضور مهندس امینی زاده شهردار بندرعباس، دکتر عسکری زاده مدیر ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس از سامانه پرداخت آنلاین عوارض خودرو، پیاده سازی ربات تلگرام ثبت و پیگیری درخواست های مردمی و سامانه خدمات الکترونیک شهرسازی و سامانه چتر WiFi اینترنت رایگان در بوستان های بندرعباس افتتاح گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات درباره اعطای وام به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«با توجه به آئین نامه «حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال» اعطای وام به کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی فعال روی سکو‌های داخلی مشمول انجام می‌شود.

مبلغ این وام حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۵/۳۳ و ۶ ماه تنفس خواهد بود. مشمولان فعال در این بخش از اقتصاد دیجیتال می‌توانند به سایت https://۱۶۴۹.ir مراجعه برای دریافت این وام اقدام کنند.

امیدوارم این اقدام، زمینه ساز دریافت خدمات مورد نیاز مردم بر بستر سکو‌های داخلی و افزایش رضایتمندی ایشان را فراهم کند.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی