Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@21:30:47 GMT

عبدالرزاق حمدا...؛ ویرانگر در محوطه جریمه

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۱۴۴۵

حریف هفته اول استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان یکی از ویرانگرترین مثلث های تهاجمی فوتبال قطر و حاشیه خلیج فارس را در اختیار دارد که راس این مثلث را ستاره ای مراکشی تشکیل می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، الریان حریف امشب استقلال در دوحه در تابستان بعد از منحل شدن باشگاه الجیش بلافاصله به سراغ مهاجم مراکشی این باشگاه رفت و با قراردادی سنگین و وسوسه کننده عبدالرزاق حمدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به خدمت گرفت تا از این مهاجم به عنوان راس مثلث تهاجمی اش در کنار دو ستاره دوملیتی تیم ملی قطر یعنی سباستین سوریا اروگوئه ای و تاباتا برزیلی الاصل بهره ببرد.

 


مثلثی ویرانگر و آتشین که طبق پیش بینی ها در این فصل از لیگ ستارگان بعد از زوج مراکشی- تونسی باشگاه الدحیل حریف دیروز ذوب آهن یکی از مرگبارترین خطوط حمله قطر و حاشیه خلیج فارس معرفی شد؛ چون هر سه نفر با به ثمر رساندن گل های پرشمار نقش پررنگی در موفقیت های الریان در این فصل ایفا کردند که در میان آنها عملکرد ستاره مراکشی پررنگ تر هم بود.

 


عبدالرزاق حمدا... مهاجم 27 ساله متولد 1990 در شهر صوفو مراکش از آن دست مهاجمان این کشور قلمداد می شود که از سوی طرفداران خود در این کشور لقب سلطان محوطه جریمه را دریافت کرده بود چون محال ممکن است توپی در محوطه جریمه گیر بیاورد و از آن در راه گلزنی بهره نبرد. این بازیکن در بدو ورود به فوتبال حاشیه خلیج فارس با پیراهن الجیش زیر نظر صبری لاموشی ستاره سال های نه چندان دور فرانسه عنوان آقای گلی قطر را نیز به خود اختصاص داد و حالا با 12 گل زده بهترین گلزن الریان در لیگ ستارگان است.

 


14 بازی ملی برای مراکش انجام داده و شش بار موفق به گلزنی شده است. هنوز هم این شانس را دارد تا در جمع شاگردان هروه رنارد راهی جام جهانی 2018 روسیه شود تا در بازی اول مقابل ایران صف آرایی کند؛ از همین رو امیدوار است با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا توجه سرمربی فرانسوی تیم ملی را به خود جلب کند. او که سابقه بازی در لیگ چین برای گوانگ ژو را نیز در کارنامه دارد، امشب مسلما خطرناک ترین مهره تهاجمی الریانی ها خواهد بود تا تقابلی دیدنی با مدافعان استقلال داشته باشد.

الریان لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران قطر

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند. شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

به نقل از فارس طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند. ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند. هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند. گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902790

دیگر خبرها

  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)