Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: پیرو دستور وزیر کشور، جلسات متعددی با حضور صاحب نظران جهت تدوین منشور گفتگوی سیاسی تشکیل شده و به زودی در قالب بخشنامه‌ای به استانداران سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه عزم دولت دوازدهم و شخص رئیس جمهور بر ایجاد فضای وفاق و گفتگوی سیاسی در سطح ملی است، اظهار داشت: پیرو دستور وزیر کشور، جلسات متعددی با حضور صاحب نظران جهت تدوین منشور گفتگوی سیاسی تشکیل شده و بزودی در قالب بخشنامه‌ای به استانداران سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر دوره دیگر فضای سیاسی کشور نیازمند مفاهمه و گفت‌وگو بین سلایق مختلف فکری است، بر نقش احزاب سیاسی و مجامع صنفی تاکید ورزیده و ابلاغ منشور گفتگوی سیاسی را مقدمه‌ای برای برجسته سازی نقش تحزّب در کشور و گامی به جلو در مسیر توسعه سیاسی دانست.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: اجرایی شدن دقیق و مسؤولانه منشور گفتگوی سیاسی توسط استانداری ها، فصل نوینی در تاریخ سیاست ورزی حزبی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش