Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در جمع استانداران گفت: امکان بازگشت از آرمانهای ملت ایران وجود ندارد ناطقان: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست مشترک وزیران و استانداران با سازمان های اقتصادی با اشاره به حضور مردم در رهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور مردم در همه استان ها و شهرها بسیار با عظمت بود و نشان داد که مردم ما از راه و مسیری که حدود چهل سال پیش شروع کردند بر نمی گردند و آن را ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این بدان معنا نیست که مردم ما مشکل و کاستی نمی بینند.  مشکلات را باید حل کرد. اما مردم ما مسیر استقلال را درست تشخیص داده اند. اگر امروز هم از مردم بپرسیم استقلال می خواهید یا مثل قبل انقلاب بیگانگان تصمیم بگیرند بیش از ۹۸ درصد مردم می گویند استقلال.
روحانی افزود: اگر از مردم بپرسیم استقلال، آزادی و حاکمیت عدل می‌خواهید یا وابستگی، باز به استقلال و آزادی رای می دهند. مردم می خواهند به فرهنگ دینی و ملی شان توهین نشود. من معتقد هستم این مسیر و راه قابل بازگشت نیست. ملت ما همان آرمان ها را دارد و همان مسیر را ادامه خواهد داد.
وی یادآور شد: البته آن کار بزرگ را همه ملت ایران با هم انجام دادیم. امام(ره) که سال ۴۲ و ۴۳ هم بود، حالا یا در حصر و تبعید بودند یا در صحنه بودند، رژیم هم که فاسد بود. پس چه چیزی فرق کرد؟ چرا انقلاب در سال های ۴۲ و ۴۳ به پیروزی نرسید؟ آن‌چیزی که در ۵۶ و ۵۷ حاصل شد و انقلاب را به پیروزی رساند این بود که همه احساس و آرمان مشترک پیدا کردند و همه آماده شدند فداکاری کنند. تا زمانی که این انسجام و وحدت هست انقلاب هم هست و هیچ قدرت خارجی نمی تواند کاری کند.
رئیس جمهور، اراده، اطمینان، نشاط و امید به آینده را اساس پیشرفت دانست و با تاکید بر اینکه مدیرانی باید بمانند که به آینده امید صد در صدی دارند، اظهارداشت: انسجام و وحدت مردم، عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و تا زمانی که این انسجام و وحدت هست،هیچ قدرت خارجی کاری از پیش نخواهد برد.
***
* مردم نشان دادند که علیرغم برخی مشکلات، همچنان مسیر استقلال و نفی سلطه بیگانه را انتخاب می کنند
* اگر امروز هم از مردم سوال شود، به آزادی و حاکمیت ملی رای خواهند داد
* امروز هم مردم خواهان مبارزه با مفاسد هستند و هتک فرهنگ اسلامی و ملی را نمی پذیرند
* امکان بازگشت از آرمانهای ملت ایران وجود ندارد
* به صحنه آمدن همه مردم و اقشار، پیروزی 22 بهمن را ساخت
* اگر نظام مستحکم و آینده روشن نبود، بیش از 190 کشور روبروی ترامپ نمی ایستادند
* ملت جلو است، اما دستگاههای تبلیغاتی ما از ارزیابی های جهانی نیز عقب هستند و بذر یاس می پاشند
* رشد اقتصادی ما بیشتر از متوسط جهانی خواهد بود و این اثبات درستی مسیر است

این خبر تکمیل می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: حسن روحانی ، استانداران

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم