Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه فضای کانال‌های کراش‌یاب در عالم حقیقت هم وجود دارد، گفت: اگر از کانال‌های کراش‌یاب حمایت کنیم به دوستی‌هایی که عاقبت خوشی ندارد، دامن خواهیم زد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره کانال‌های کراش یاب که در میان دانشجویان و جوانان رواج پیدا کرده است، اظهار کرد: مدتی زیادی است که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور دارم و در این حوزه‌ها هم تدریس می‌کنم؛ فضای شبکه‌های اجتماعی دوستی و دوستیابی است و کانال‌های کراش‌یاب نیز گامی روبه جلو و فراتر از دوستیابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: کانال‌های کراش هم در میان دانشگاه فردوسی مشهد رواج پیدا کرده است و دانشجویانی از این راه به دنبال دوستی یا ازدواج با یکدیگر هستند. اعضای کانال‌های کراش‌یاب در دانشگاه فردوسی مشهد به یکباره افزایش یافت و بسیاری از دانشجویان و جوانان برای عضویت در آن‌ها هجوم بردند.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه اعضای کانال‌های کراش در دانشگاه فردوسی مشهد افزایش یافت به طور ناگهانی کانال مزبور بسته شد ولی فیلتر نشد! یعنی ظاهرا خود مدیر کانال پیامی را منتشر کرد و گفته بود بنا به یکسری دلایل کانال کراش دانشگاه را می‌بندد و بعد از آن هم دیگر پیامی منتشر نشد.

باید فضای کانال‌های کراش‌یاب را به سمت ازدواج دانشجویان ببریم

امام جماعت دانشگاه فردوسی مشهد گفت: من با همه دانشجویان و با هر قشر و اعتقادی ارتباط دارم و به آنان و همچنین مسئولان دانشگاه گفتم که عدم فعالیت در این کانال‌ها یا بستن آن‌ها کار درستی نیست. بنابراین از همه خواستار برگزاری هم اندیشی درباره کانال‌های کراش‌یاب شدم تا همه دانشجویان و جوانان نظر خودشان را درخصوص فعالیت یا عدم فعالیت کانال‌های کراش بیان کنند.

ابراهیمی در ادامه افزود: افراد و جوانان به اشخاصی که علاقه داشته باشند آن‌ها را زیر نظر می‌گیرند و این موضوع هم مختص دانشجویان نیست و فقط هم در دانشگاه رخ نمی‌دهد چرا که ابراز علاقه برای دوستی و ازدواج از قدیم تا الان در میان جوانان وجود داشته و خواهد داشت.

این کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: من به دوستانی که طرفدار کراش بودند، گفتم ما باید فضای شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های کراش‌یاب را به سمت ازدواج دانشجویان و جوانان ببریم و این فرصت پیش آمده را به نفع آنان تمام کنیم، نه اینکه صرفا دوستی و ابراز علاقه دانشجویان از طریق فضای مجازی و کراش به وجود بیاید، زیرا همه ما می‌دانیم که آخر دوستی‌های این چنینی عاقبت خوشی ندارد.

لزوم همراهی با جوانان

امام جماعت دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه فضای کانال‌های کراش‌یاب در عالم حقیقت هم وجود دارد، افزود: من با جوانان و دانشجویانی بسیاری ارتباط دارم و برخی از آنان پیش من می‌آیند و می‌گویند چند سال است که به فردی علاقه دارند، اما نمی‌توانند با وی ازدواج کنند. به عقیده من، اگر از کانال‌های کراش‌یاب حمایت کنیم به دوستی‌هایی که عاقبت خوشی ندارد دامن خواهیم زد.

وی در ادامه گفت: بیش از 10 سال است که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور و فعالیت دارم و فهمیده‌ام که تا آنجایی که می‌شود باید با جوانان همراه شد تا از این طریق بتوان دغدغه دانشجویان و جوانان را متوجه شد. الان بسیاری از آنان پیش من می‌آیند تا به آن‌ها مشورت دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، «کِراش» - Crush - یک اصطلاح انگلیسی است و به فردی اطلاق می‌شود که به کسی علاقه‌مند شده است و طرف مقابل از این موضوع اطلاعی ندارد. کراش در ابتدا توسط کاربران توئیتری و در فضای این شبکه اجتماعی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت اما در روزهای اخیر به سوژه جدیدی برای دانشجویان دانشگاه‌های کشور تبدیل شده است. گزارش آنا از شیوع این پدیده در دانشگاه‌ها را مطالعه کنید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم