Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جدول فروش هفتگي سينماي هاليوود موسوم به باکس آفيس هاليوود با اعلام صدرنشيني فيلم "پنجاه طيف آزادي" به کارگرداني "جيمز فولي" منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان، جدول فروش هفتگي سينماي هاليوود موسوم به باکس آفيس هاليوود با اعلام صدرنشيني فيلم "پنجاه طيف آزادي" به کارگرداني "جيمز فولي" منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از نکات جالب توجه باکس آفيس هاليوود در هفته گذشته مي توان به صدرنشيني سه فيلم تازه اکران شده "پنجاه طيف آزادي"، "ربيت خرگوشه" و "ساعت 15:17 به مقصد پاريس" اشاره کرد.
با اين وجود فروش سينماي هاليوود طي هفته گذشته با افت شديدي روبرو شد و هيچکدام از آثار سينمايي نتوانستند مبلغ بالايي را در گيشه از آن خود نمايند.

پيتر خرگوشه
فيلم سينمايي "پيتر خرگوشه" به کارگرداني "ويل گلوک" اکران بين‌المللي خود را از 9 فوريه 2018 در سينماهاي امريکاي شمالي آغاز کرده و در اولين هفته مبلغي معادل 25 ميليون دلار را به ثبت رسانده تا رتبه دوم هاليوود باشد.
اين فيلم ترکيبي از بازيگران واقعي در کنار موجودات انيميشني است که تاکنون بارها امتحان شده و در اکثر مواقع با استقبال تماشاچيان روبرو شده است.
ويل گلوک علاوه بر کارگرداني اين اثر نگارش فيلمنامه را نيز بر عهده داشته و کمپاني فاکس ساخت پروژه را انجام داده است.
مارگارت رابي، اليزابت دبيکي و ديسي ريدلي صداپيشه خرگوش ها را بر عهده داشته و بازيگراني همچون دامنال گلسون، رز بايرن، جيمز کوردون و تام گراويس در "پيتر خرگوش" به ايفاي نقش پرداخته ‌اند.
پيتر خرگوش بر اساس افسانه اي قديمي داستان خرگوشي را روايت مي‌کند که براي ورود به يک باغچه سبزيجات تلاش مي‌کند.

ساعت 15:17 به مقصد پاريس
فيلم سينمايي "ساعت 15:17 به مقصد پاريس" به کارگرداني "کلينت ايستوود" اکران خود در سينماهاي امريکاي شمالي را آغاز کرده و در نخستين هفته فروشي اندک به مبلغ 12.6 ميليون دلار را به ثبت رسانده تا در رتبه سوم جا داشته باشد.
سه مرد آمريکايي در درون قطاري که به مقصد پاريس در حال حرکت مي‌باشد، متوجه حضور يک تروريست مي‌شوند و همين باعث مي شود براي نجات مسافران چاره اي بينديشند.
به تازگي اولين تيزر اين فيلم به همراه نخستين تصاوير از آخرين ساخته کلينت ايستوود رونمايي شده است. پيش از اين صحبت هايي در خصوص حضور ايستوود در اسکار 2018 شنيده مي شد اما با اعلام زمان اکران اين اثر مشخص شد که فيلم وي به اسکار امسال نمي رسد.
اين کارگردان صاحب اسکار براي فيلم "عزيز ميليون دلاري" سال گذشته فعاليت نسبتاً ناموفقي را با فيلم سولي در عرصه جهاني تجربه کرده و نتوانست موفقيت‌هاي گذشته را تکرار کند.
کلينت ايستوود که همواره نشان داده به دنبال مسائل پرحاشيه مي‌رود، براساس فيلمنامه‌اي نوشته "دروتي بلايسکال" اتفاقات تروريستي در فرانسه را به چالش مي‌کشد.
اين فيلم داستان سربازي امريکايي است که در متروي پاريس به يکي از تروريست‌ها برخورد مي‌کند. وي براي جلوگيري از اين اتفاق خطرات فراواني را تجربه مي‌کند.

جومانجي 2
فيلم سينمايي "جومانجي 2" با بازي "دواين جانسون" بعد از هشت هفته اکران توانست با فروشي معادل 9.8 ميليون دلار رتبه چهارم باکس آفيس را از آن خود کند.
اين فيلم در حال حاضر توانسته با فروشي معادل 338 ميليون دلار در هفته بالاتر از آثاري همچون جنگ ستارگان و بزرگ مربي سيرک در رتبه اول فروش کلي باکس آفيس بايستد.
دواين جانسون، کوين هارت، جک بلک، کارن گيلان و نيک جوناس از جمله بازيگراني هستند که در اين فيلم به ايفاي نقش مي پردازند.
بر اساس اعلام کمپاني کلمبيا پيکچرز با توجه به طولاني شدن روند فيلمبرداري اثر، اين فيلم که در ابتدا قرار بود ماه جولاي 2017 اکران شود با تاخير در تاريخ 22 دسامبر اکران شد.
اين نسخه از فيلم جومانجي با نام جومانجي 2 به بازسازي نسخه اول پرداخته و "دواين جانسون" بازيگر معروف سينماي هاليوود با لقب "راک" به جاي "رابين ويليامز" فقيد به ايفاي نقش خواهد پرداخت. "رابين ويليامز" بازيگر جومانجي که با حضور در اين فيلم محبوبيت فراواني را پيدا کرده بود بر اثر افسردگي دست به خودکشي زد.
ژانر اين فيلم فانتزي بوده و جيک کاسدان پسر لارنس کاسدان، نويسنده افسانه‌اي مجموعه فيلم‌هاي جنگ ستارگان وظيفه کارگرداني بازسازي فيلم جومانجي را بر عهده دارد.

بهترين مربي سيرک
فيلم سينمايي "بهترين مربي سيرک" با بازي "هيو جکمن" در هشتمين هفته از اکران خود با فروش 6.4 ميليون دلاري در جايگاه پنجم جدول فروش هاليوود ايستاد.
اين فيلم توانسته در فروش جهاني رقمي معادل 84 ميليون دلار را ثبت کند. اين در حالي است که در جدول فروش سينماي هاليوود موسوم به باکس آفيس با فروش 15 ميليون دلاري رتبه چهارم را در دست دارد.
فيلمنامه اين اثر موزيکال و بيوگرافيک را بيلي کاندن، جني بيکس و مايکل آرندت به نگارش درآورده و توليد آن را کمپاني چرنين برعهده دارد. اين اثر توسط فاکس قرن 21 پخش خواهد شد.
علاوه بر هيو جکمن، ميشل ويليامز، زک افران، زنديا، پائول اسپارک و ربکا فرگوسن در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند. اين فيلم نخستين اثر سينماي جکمن در سال 2017 محسوب مي‌شود.
اين فيلم داستان زندگي "پي‌تي بارنون" مجري مطرح امريکايي است که با حضور در يک سيرک و سفر به دور دنيا شهرت خاصي پيدا مي‌کند.

فيلم دونده مارپيچ 2
دونده مارپيچ فيلمي در ژانر علمي–تخيلي مهيج به کارگرداني "وس بال" و نويسندگي "تي.اس. ناولين" است که بر اساس رمان "علاج مرگ"، آخرين کتاب از مجموعه رمان‌هاي "دونده مارپيچ" اثر "جيمز دشنر" ساخته شده و در سومين هفته با 6 ميليون دلار فروش رتبه ششم باکس آفيس شده است.
اين سومين و آخرين فيلم از مجموعه فيلم‌هاي دونده مارپيچ و دنباله‌اي بر "دونده مارپيچ: مشقت‌هاي اسکرچ" در سال 2015 به شمار مي‌رود.
ديلن اوبرايان، کايا اسکودلاريو، توماس سنگستر، کي هونگ لي، جيانکارلو اسپوزيتو، آيدان گيلن، بري پيپر، پاتريشا کلارکسون در اين فيلم به ايفاي نقش خواهند پرداخت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم

ژاوی معتقد است اشتباهات فردی کل فصل بارسلونا را تحت تاثیر قرار داده و تیم از لحاظ ذهنیت مشکل دارد.

طرفداری | بارسلونا در دیداری از هفته 34 لالیگا باز هم مقابل ژیرونا شکست خورد تا به رده سوم سقوط کند. ژاوی پس از این شکست در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد عملکرد تیمش گفت:

یافتن توضیحی برای این نتیجه، کار سختی است. این خلاصه فصل ماست. خودمان پیروزی را به آن ها هدیه کردیم. بر بازی حاکم بودیم و کنترل همه چیز دستمان بود. نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و سپس سه گل به آن ها هدیه کردیم. واقعاً مایه شرمساری است. این بازی نشان داد با فقدان رقابت طلبی و بلوغ مواجهیم و اشتباهات فردی ای داریم که نباید در چنین سطحی اتفاق بیافتند. میشل به من گفت که نمی تواند باور کند که امشب چگونه پیروز شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل آینده باز تلاش کنیم. آن ها در دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند و علت آن اشتباهات ما بود. فصل گذشته ما اشتباهات فردی را کاهش دادیم اما این فصل آن ها دو برابر شدند. امیدواریم بتوانیم 12 امتیاز باقی مانده را کسب کنیم.

خیلی در مورد ذهنیت خودمان برای تلاش و ممانعت از چنین اشتباه هایی صحبت می کنیم اما باز هم اشتباهات تکرار می شوند. چیزهای زیادی را باید تغییر دهیم تا در فصل آینده بتوانیم رقابت کنیم. با چنین شرایط نامساعدی، از لحاظ ذهنی افت کرده ایم. این معضل عدم بلوغ و پختگی است. در دیداری شکست خوردیم که کنترل بازی را در دست داشتیم. امشب مثبت اندیش ماندن، کار سختی است. بسیار ناامید و عصبانی هستم. در 60 دقیقه ابتدایی بازی خوب بودیم و 3 یا 4 موقعیت برای زدن گل سوم داشتیم. امشب دو روی سکه را دیدیم. یک بازی درخشان تا دقیقه 60 و سپس داستان همیشگی کل این فصل تکرار شد. اشتباهات فردی در حال نابود کردن ما هستند. امیدوارم بتوانیم درس بگیریم تا بالغ باشیم و فصل آینده بهتر رقابت کنیم.

دائماً پیروزی را به رقبا هدیه می کنیم. این اتفاق دو بار مقابل رئال مادرید و حال مقابل ژیرونا رخ داده، حتی مقابل پاری سن ژرمن نیز همین طور شد. این اشتباهات بخشی از پروسه یادگیری هستند. بعضی از بازیکنان ما باید بالغ شوند. آن ها باید اشتباه کنند تا برای آینده درس بگیرند. این بازی بدتر از تقابل خانگی مان با ژیرونا بود. در بین دو نیمه راضی بودم، عملکرد خوبی داشتیم و سپس از هیچی سه گل به آن ها هدیه دادیم. البته که این شرایط قابل اصلاح است. مشکل ما ذهنی است. این فصل به عنوان فصلی پر از اشتباهات فردی به یاد آورده خواهد شد. من اولین کسی هستم که از این شرایط عصبانی است. خشمگینم. فرای سرمربی بودن، من یک هوادار بارسا هستم.

رئال مادرید بیشترین امتیاز را کسب کرد، پس بله. تبریک به آن ها. خواهیم دید برای فصل آینده چگونه می توانیم به تیم کمک کنیم. اگر به هر دو بازی مقابل رئال مادرید و ژیرونا بنگرید، می توانید ببینید که ما تیم برتر در اکثر وقت بازی بودیم. باید یاد بگیریم که بهتر رقابت کنیم. 

مایلی دوباره در مورد آینده ات فکر کنی؟

نه.

اریک گارسیا؟

قبلاً هم گفتم، او در بارسا جایگاهی دارد. او اکنون برای ژیرونا بازی می کند اما تصمیم ماندن یا نماندن او بر عهده من نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!