Web Analytics Made Easy - Statcounter


امروز درحالی‌که بازارهای وال‌استریت بازگشت خود از سقوط‌های شدید هفته گذشته را ادامه داد و وضعیت خود را بهبود بخشید، بازارهای آسیایی از پایین‌ترین مقادیر ۲ ماهه خود فاصله بیشتری گرفت.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه درحالی‌که بازارهای وال‌استریت بازگشت خود را از سقوط‌های شدید هفته گذشته، ادامه داد و وضعیت خود را بهتر کرد، بازارهای آسیایی از پایین‌ترین مقادیر ۲ ماهه خود فاصله بیشتری گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که سرمایه‌گذاران همچنان در مورد اعلام داده‌های تورم آمریکا در ادامه این هفته، نگران هستند.

تاجران پیش‌بینی می‌کنند بازارهای اروپایی هم امروز بازگشایی بهتر داشته باشند و انتظار می‌رود فوتسی انگلیس ۰.۲۵ درصد رشد کند و داکس آلمان و کاک فرانسه هم ۰.۳۰ درصد بالاتر باز شوند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه خارج ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی، پس از این که روز جمعه به پایین‌ترین سطح خود از ۱۱ دسامبر تا کنون رسید، امروز ۱.۱ درصد جهش کرد.

سهام استرالیایی ۰.۶ درصد رشد کردند و کوسپس کره‌جنوبی ۰.۶۵ درصد بالاتر آمد. نیکی ژاپن شروع قدرتمندی داشت اما انرژی خود را از دست داد و در نهایت ۰.۷۵ درصد افت کرد.

شاخص کامپوزیت شانگهای ۱ درصد جهش کرد. سودهای جهانی بازارها و احتمال حمایت دولت چین، باعث تقویت این شاخص شد.

true برچسب ها : بازار سهام بورس دلار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک است که در مجموع 85 درصد سهام این باشگاه بزرگ را در اختیار گرفته اند. شایان ذکر است، ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ شهر، 20 درصد به بانک ملت، 20 درصد به بانک تجارت، ۵ درصد به بانک صادرات، ۵ درصد به بانک رفاه و 5 درصد به بانک اقتصاد نوین انتقال یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟