Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمتی گفت: البته مسئولان سامسونگ مدعی هستند اشتباه رخ داده و هیئت برگزار کننده مسابقات مسئول است. هنوز در این ارتباط به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و باید توضیحات آنها را استماع و سپس بررسی کرده و به جمع‌بندی برسیم. آفتاب‌‌نیوز : مدیران شرکت سامسونگ در ایران به‌دنبال دستور ویژه دادستان‌کل کشور، امروز (سه‌شنبه) در این دادستانی حضور می‌یابند تا در خصوص اقدام توهین‌آمیز این شرکت به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ‌چانگ توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدجواد حشمتی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با اعلام این خبر درباره اقدام این معاونت در خصوص اقدام اخیر شرکت سامسونگ در المپیک زمستانی 2018 اظهار کرد: با توجه به عذرخواهی صورت‌گرفته از سوی شرکت سامسونگ، پیگیری موضوع تقریباً منتفی است اما این موضوع قطعی نیست و باید توضیحات خود را ارایه کنند.
این مقام مسئول در دادستانی کل کشور اضافه کرد: بر همین اساس و پیرو دعوت تلفنی صورت‌گرفته، مدیران شرکت سامسونگ در ایران، امروز (سه‌شنبه) 24 بهمن به دادستانی کل می‌آیند و با آنها در خصوص اتفاقات رخ‌داده، جلسه خواهیم داشت و توضیحات‌شان را استماع می‌کنیم.
حشمتی گفت: البته مسئولان سامسونگ مدعی هستند اشتباه رخ داده و هیئت برگزار کننده مسابقات مسئول است. هنوز در این ارتباط به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و باید توضیحات آنها را استماع و سپس بررسی کرده و به جمع‌بندی برسیم.
هفته گذشته و به‌دنبال حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک زمستانی در پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی از اهدای گوشی‌های تلفن سامسونگ به‌خاطر تحریم‌ها به ورزشکاران کشورمان خودداری شد که واکنش مسئولان ایران را به‌دنبال داشت.
پیرو این موضوع، حجت الاسلام‌و‌المسلمین محمدجعفر منتظری به معاون خود دستور ویژه داد که «به‌دنبال اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ کره‌جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین‌المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور از فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می‌دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران احضار شوند و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد».
در ادامه این دستور آمده است: چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به‌نحو متناسب با اقدام اهانت‌آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام کنند، در غیراین‌صورت شرکت سامسونگ به‌عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد 20 و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند.
منتظری در پایان تأکید کرده است که گزارش اقدامات صورت‌گرفته به وی ارائه شود.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل

برای ساخت دهکده المپیک پاریس ۲ میلیارد یورو هزینه شده است.

به گزارش فارس، داخل دهکده المپیک که در آن 9 هزار ورزشکار در طول بازی‌های پاریس 2024 زندگی خواهند کرد آموزش پختن نان‌ انجام می‌شود اما این دهکده بدون مک‌دونالدز و الکل خواهد بود.

دهکده المپیک از سال 1924 پاریس یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازی‌ها بوده اما از آن زمان تاکنون راه دراز و طولانی پیموده است. چیزی که تنها با تعدادی کابین ساخته می‌شد حالا  به یک مجتمع مسکونی بزرگ با یک سالن غذاخوری، بانک و اداره پست...

برای ورزشکاران تبدیل شده است اگرچه تخت‌ها از مقوا ساخته شده‌اند.

دهکده پاریس 2024 که حدود 2 میلیارد یورو هزینه داشته به اندازه 70 زمین فوتبال است و 14 هزار ورزشکار و اعضای هیأت همراه را در طول المپیک در خود جای خواهد داد. سپس از 9 هزار ورزشکار و اعضای هیأت همراه برای پارالمپیک استقبال می شود.

سالن غذاخوری اصلی 3500 نفری بخش مهمی از زندگی ورزشکاران در دهکده المپیک خواهد بود. انتظار می‌رود حدود 40 هزار وعده غذایی در روز در طول بازی‌ها بر اساس 4 نوع غذاهای فرانسوی، آسیایی، آفریقایی - کارائیب و غذاهای جهانی تهیه شود. یک سوم از 500 دستور پخت تهیه شده گیاهی خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • نظارت دقیق دستگاه قضایی البرز بر عملکرد مدیران شهری
  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است