Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@08:55:54 GMT

فرمانده کل سپاه از ابراهیم حاتمی‌کیا قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۳۲۳۶

فرمانده کل سپاه از ابراهیم حاتمی‌کیا قدردانی کرد

به گزارش «نماینده»، در پی سخنان دردمندانه هنرمند متعهد و انقلابی و سرباز فداکار وطن، ابراهیم حاتمی‌کیا در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدام تحسین برانگیز وی در تولید فیلم به وقت شام تمجید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز و فداکار جناب آقای ابرهیم حاتمی کیا

سلام علیکم 

سخنان زیبا، دردمندانه و عاشقانه جنابعالی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، علامتی گویا از شجاعت، وطن دوستی و اخلاص شماست و در زمانه‌ای مطرح شده که دشمن با تمام توان درصدد ضربه زدن به شور ایمان و عمق اعتقادات ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم "به وقت شام" در توصیف رشادتها و مجاهدتهای فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه ای از صحنه طوفانی و پرحادثه دفاع از عزت، خاک و ناموس مردم مظلوم غرب آسیا را به تصویر کشیده و به مردم بزرگ و عزیز ایران می گوید که چه فرزندان پرافتخار و رشیدی در دامان خود پرورانده اند.

اینجانب به عنوان خادم سربازان پاکباخته این سرزمین که توانسته اند در زمانی کوتاه بلایی به بزرگی داعش را در منطقه ریشه کن کنند، از جنابعالی بابت زحمتی که کشیده و رنجی که در ارائه این تصویر درخشان برده‌اید، سپاسگزاری کرده و آرزوی آن را دارم که دیگر هنرمندان وطن دوست و کاردان این کشور نیز در همین مسیر گام بر دارند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خود وظیفه می داند از هر اقدام خالصانه‌ای در این راه حمایت و تلاش هایی که در پی ایجاد پیوند میان رزمندگان عرصه جهاد و شهادت و فعالان و فداکاران حوزه هنر و فرهنگ است را یاری برساند.

 توفیق روز افزون جنابعالی و سایر هنرمندان متعهد و انقلابی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است