Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم ضربان به کارگردانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به عنوان فیلم برتر از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم کوتاه ریگا سنندج انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فیلم ضربان به کارگردانی سرور رضایی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی دانشجویی فیلم کوتاه ریگا در پردیس سینما بهمن سنندج به عنوان فیلم برتر از نگاه تماشاگران شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با هدف حمایت از فیلم‌سازان تازه کار و ایجاد انگیزه در فیلم‌سازان جوان برگزار و 47 فیلم به دبیرخانه ارسال شد که 24 فیلم به بخش مسابقه ورود پیدا کرد و از فیلم‌سازان 7 فیلم در بخش‌های انیمیشن، مستند و داستانی قدردانی شد.

شهین سیف رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در این مراسم اظهار کرد: «خوشبختانه برنامه‌های نخستین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی امروز و دیروز انجام و برگزار شد؛ از صفر تا صد برنامه‌ریزی و اجرای این جشنواره از سوی خود دانشجویان انجام و دو کارگاه پرسش و پاسخ با فیلم‌سازان و کارگاه ایده‌پردازی برگزار شد.»

در پایان از سرکوت نیک دل در بخش بهترین فیلم مستند، عدنان جوانمردی در بخش مستند، سرور رضایی در بخش بهترین فیلم از نگاه تماشاگر، هژیر اسدی در بخش انیمیشن، آرمین پورمحمد، کاوه جاهد، ایوب شیخ‌ احمدی و اشکان ساعدپناه در بخش داستانی تجلیل شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران