Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاهش بودجه فرهنگی سال 97 شهرداری تهران؛ به تنش در صحن شورا تبدیل و صدای اعضای شورا را درآورد.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه شهرداری تهران، پیشنهاد کاهش ١٥٠ میلیارد تومان از ردیف هوشمندسازی و اختصاص به برنامه های فرهنگی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی ارائه این پیشنهاد محمود میرلوحی عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: نمی شود امروز حقوق کسی را قطع کرد، نمی شود آب و برق ساختمان های شهرداری را قطع کنیم.

وی گفت: من از کار فرهنگی استقبال میکنم اما فرهنگسازی با ساخت مسجد متری ٩میلیون و رانت دیگر جواب نمی دهد.

میرلوحی با بیان کار فرهنگی با صرف پول هنگفت ایجاد می شود، افزود: این روش تبلیغاتی فرهنگی در مدیریت شهری گذشته موثر نبود و شاهد بودیم که مردم چگونه به آن واکنش نشان دادند.

وی افزود: پیش از این سالانه 1800 میلیارد در کار فرهنگی هزینه میشد که همه بعد سیاسی داشت.

محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز در اعتراض شدید به سخنان میرلوحی گفت: گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری ، چرا گناه عملکرد قالیباف را به سر آیندگان شهر می‌شکنید؟

وی گفت: ٧ماه است که معاونت فرهنگی با شش حوزه ماموریتی بلاتکلیف است.

حق،شناس گفت: با چه استدلالی ٢٤ درصد از بودجه فرهنگی کم کردید؟ و 39 درصد بودجه شهرسازی را افزایش دادید؟

وی گفت: این انصاف و عدالت است؟ چشم هایتان را باز کنید و خودتان را به خواب نزنید.

حق شناس تاکید کرد : تمایز این دوره شورا با شوراهای قبل در ماموریت های فرهنگی است وگرنه در حوزه های دیگر مشکلی وجود ندارد و دوستان قبلی در شهر بهتر ساخت و ساز می کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا