Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-09@08:04:38 GMT

جشنواره فروش بیمه عمر دی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۵۸۸۴

جشنواره فروش بیمه عمر دی آغاز شد

به گزارش امتداد نیوز، محمدرضا کشاورز معاون فروش و توسعه بازار بیمه دی  درباره این موضوع گفت: در این کمپین بیمه عمر مورد توجه قرار گرفته و سرپرستان خانواده‌ها به عنوان مخاطبان اصلی جریان این کمپین هستند، از همین رو شعار “بابای همیشه قهرمان” با توجه به نقش و جایگاه رفیع سرپرست خانواده که وظیفه اصلی تأمین امنیت و آرامش را به عهده دارند، انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اجرای این کمپین اظهار داشت: این کمپین از دو بخش عمده تشکیل شده در بخش اول به معرفی مجدد برند بیمه دی معرفی محصولات بیمه عمر شرکت می‌پردازیم و در بخش دوم جشنواره فروش بیمه‌های عمر را خواهیم داشت، که در این دو ماه پایانی سال برگزار می‌شود و به دو نفر از خریداران خوش‌شانس بیمه‌های عمر دو دستگاه خودرو ساندرو اهدا می‌کنیم. همچنین کمپین شامل سه بخش رسانه‌های صوتی و تصویری، تبلیغات محیطی و حوزه دیجیتال است.

کشاورز افزود: مشتریان می‌توانند به دو صورت تماس تلفنی و مراجعه به این پورتال در جریان جزئیات جشنواره قرار گرفته و بیمه عمر خود را خریداری کنند. مراجعانی که درخواست خود را به صورت اینترنتی در پورتال بیمه دی ثبت کرده‌اند و یا متقاضیانی که توسط تیم پشتیبان فروش تلفنی بیمه دی درخواست‌هایشان ثبت شده، از طریق پورتال به نزدیک‌ترین نماینده ارتباط داده می‌شوند و تمام مراحل تا زمان صدور بیمه‌نامه توسط این پورتال قابل مدیریت است.

انتهای پیام

true برچسب ها : بیمه دی بيمه جشنواره true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه به‌طور همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری آغاز شد.

جلال مختاری، مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش تقاضا در ایام میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (ع) و ‎دهه کرامت، از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت، روزانه سه رام ‎ قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد مقدس پیش‌بینی شد.

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز

وی بیان‌ کرد: بلیت این قطارها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای بین شهری اردیبهشت | برنامه زمانبندی پیش‌فروش بلیت‌ها را ببینید کد خبر 850289 برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار سفر - گردشگری خبر مهم مشهد

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از 2 هزار دانش آموز آغاز به کار کرد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • واکنش جشنواره کن به اعتصاب‌ فراگیر کارکنانش | حقوق ناکافی، ساعات طولانی کار بدون بیمه بیکاری | ما شما را را درک می‌کنیم، اما...
  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق‌العاده به مشهد آغاز شد
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد