Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:34:34 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای در جوین

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۷۰۶۶

دستگیری سارق حرفه‌ای در جوین

فرمانده انتظامی جوین گفت: سارق حرفه‌ای محتویات خودرو، با هشت فقره سرقت، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی غلام زاده فرمانده انتظامی جوین با اعلام این خبر به  آل نور، اظهار کرد: در پی یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو در پارکینگ خودرویی بیمارستان شهر نقاب موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کاراگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی محل سرقت و بررسی دوربین های مدار بسته سارق را شناسایی کردند.

 

غلام زاده تصریح کرد: ماموران این فرماندهی وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و زمانی که مجددا برای سرقت به پارکینک خودرویی بیمارستان وارد شده نامبرده را دستگیر وبه مقر انتظامی منتقل کردند.

 

وی یادآور شد: متهم ۳۰ ساله در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود؛ اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به هفت فقره سرقت محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی جوین با اشاره به کشف اموال و معرفی متهم به مقام قضایی از شهروندان خواست کرد خودرو خود را به تجهیزات امنیتی و بازدارنده تجهیز کرده تا مورد دستبرد قرارنگیرند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد