Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@06:38:53 GMT

رونمایی از دنا پلاس هیبرید

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۷۱۸۹

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری صداوسیما؛ خودرو دنا پلاس دو نیرو در راستای سیاست های دولت و به منظور کاهش آلودگی هوا و در جهت برنامه راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو طراحی شده است.

از جمله مشخصات این خودرو می توان به پیمایش خالص برقی خودرو دنا پلاس دو نیرو تا ۹۰ کیلومتر و سطح آلایندگی صفر در حالت برق اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتور برقی این خودرو دارای پیشینه توان ۹۰ کیلو وات و پیشینه گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر است. همچنین باتری به کار رفته در این خودرو لیتیومی ۱۴ کیلو وات ساعت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح

ایران با نشان دادن توان بالای نظامی خود بسیاری از معادلات نظامی و امنیتی را در منطقه بر هم زد و همین مساله هم باعث آشفتگی مقامات رژیم اشغالگر قدس در عرصه تصمیم گیری شده است. 

انجام این عملیات شکوهمند رژیم صهیونیستی را به نقطه‌ای رساند که اضمحلال نظامی و امنیت این رژیم در نزد بسیاری از طرفداران و حامیان غربی اش از جمله کشور‌های اروپایی و ایالات متحده آمریکا کاهش داد و در حال حاضر در مورد توان رزمی و نظامی رژیم اشغالگر قدس تردیدی‌های زیادی وجود دارد و کسانی که تحولات منطقه را دنبال می‌کنند به مقامات اسرائیلی هشدار‌های لازم را داده است. 

ما در طول ۴۸ ساعت گذشته شاهد بمباران چندباره منطقه از سوی رژیم صهیونیستی بودیم. کاملا مشخص است که این رژیم برای جبران خسارات حیثیتی خود بعد از عملیات وعده صادق دست به چنین اقداماتی می‌زند. 

رژیم اشغالگر قدس در پی آن است تبعات و آثار منفی این عملیات را خنثی و اینگونه القا کند که امکان انجام تحرکات نظامی در منطقه رفح مانند ماه‌های گذشته برای او فراهم است، اما باید این نکته را توجه داشته باشیم که حمله به رفح هیچگاه از دستور کار رژیم صهیونیستی حذف نشده و فقط به دلیل وحشت از اتفاقات بعد از آن و پیامد‌های بعد از عملیات وعده صادق، یورش نظامی به این منطقه به تاخیر افتاده است.

این نکته حائز اهمیت است که طول نزدیک به ۲ ماه گذشته که عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی کاهش یافته و از شدت جنایات و نسل کشی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی به ظاهر کاسته شده آمادگی‌های نیرو‌های محور مقاومت در منطقه نیز چند برابر شده است.

در واقع در مقابل عملیات احتمالی رژیم صهیونیستی نیرو‌های محور مقاومت در منطقه کاملا این آمادگی را دارند تا ضربات شدیدتری و جبران ناپذیری را به پیکره نظامی رژیم اشغالگر قدس وارد کنند. به عبارت دیگر نیرو‌های مقاومت آمادگی کامل برای ورود ضربات بسیار شدید به نیرو‌های زمینی رژیم صهیونیستی در منطقه رفح را دارد و نسبت به این موضوع از انگیزه‌های کافی در حوزه روحی و روانی برخوردار است و همچنین به لحاظ نظامی هم توان خود را بالا برده است.

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح