Web Analytics Made Easy - Statcounter

قریب 18 ماه از کلنگ زنی پارک بانوان شاهین دژ می گذرد و نه تنها هیچ اقدامی حاصل نگشته است بلکه این پارک به بخش خصوصی نیز واگذار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام پارک فدک یکی از مراکز تفریحی دیرینه شاهین دژ است و خالی از لطف نیست که یادآور شویم حداقل دهه پنجاه و شصتی ها با آن خاطره های بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارم شهریور ماه سال گذشته و مصادف با هفته دولت طی مراسمی که با حضور مسئولین شهرستانی انجام گرفت کلنگ احداث پارک بانوان شاهین دژ که یکی از طرح های مصوب شورای اسلامی شهر در سال 93 بود در محل پارک فدک به زمین زده شد.

حال قریب 18 ماه از این کلنگ زنی میگذرد و نه تنها هیچ اقدامی حاصل نگشته است بلکه این پارک به بخش خصوصی نیز واگذار شده است و جای چندین سؤال در این بین خالی است که انتظار پاسخ از مسئولین دور از انتظار نیست...!!!

بدست فراموشی سپردن احداث این پارک ناشی از چه مسائلی است،آیا دومیلیارد ریال اعتبار صرفاً برای حصار کشی و رنگ آمیزی جزئی هزینه شد و یا اصلاً اعتباری فراهم نشده است؟؟؟

بر فرض که اعتباری فراهم نشده است پس مسئولین چرا کلنگ زنی کردند و اگر کلنگ زنی کردند پس چرا به بخش خصوصی واگذار گشته است؟؟؟

البته اعضای شورای اسلامی و شهردار وقت نیز بایست پاسخگوی این اقدام نافرجام باشند.

آیا این طرح به سرانجام خواهد رسید یا به دفتر خاطره ها خواهد پیوست؟؟؟

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا