Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکبخت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: دومین همایش نوآوری و فناوری سلامت امروز و فردا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ۳ بخش ارائه محصولات فناورانه در حوزه سلامت، ایده بازار و برگزاری نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود که معاونان پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این همایش حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بخش نمایشگاهی با حضور بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان فعال در زمینه فناوری سلامت برگزار و در بخش ایده بازار فناوری سلامت نیز ۱۵۰ درخواست مطرح می‌شود که در نهایت ۱۲ ایده قدردانی می‌شوند و بخش سوم هم نشست‌های تخصصی است که پزشکان و مهندسان را به هم نزدیک و چالش‌های فناوری سلامت را نیز مطرح می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین