Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:38:24 GMT

گوتی: دوست دارم نیمار به رئال بیاید

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۰۲۸۹

گوتی: دوست دارم نیمار به رئال بیاید

گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید ابراز امیداوری کرد که نیمار، ستاره پاری سن ژرمن به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار با 222 میلیون یورو در تابستان، بارسا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست تا به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. رئال به دنبال جذب نیمار است و گوتی ابراز امیدواری کرد که این انتقال نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" نیمار بازیکن متفاوتی است. او از جمله بهترین های جهان است. ما هم دوست داریم بهترین های جهان را در تیممان ببینیم.اگر حضور او باعث جدایی رونالدو از تیم نشود، فوق العاده می‌شود. من دوست دارم نیمار و رونالدو را با یکدیگر در تیم ببینم."

 

نیمار در 27 بازی، 28 گل به ثمر رسانده  و نمایش‌های فوق العاده ای در این فصل داشته است.

پاری سن ژرمن نیمار گوتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها