Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- `محمد پنجعلي` کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس، گفت: براي مسئولان فدراسيون فوتبال متاسفم که در مقابل دبير کل، يک سرمربي خارجي به خودش اجازه مي دهد به اسطوره فوتبال ايران توهين کند.

پنجعلي روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا در خصوص مناظره شب گذشته «علي کريمي» و «محمدرضا ساکت»، گفت: مسايلي که علي کريمي مطرح کرد مشکلات واقعي فوتبال ايران است و بدتر از آن اين بود که مسئولان نه تنها قبول نکنند، بلکه زير تمام مشکلات اين فوتبال زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اگر به همه پيشکسوتان اجازه دهند ما هم مسايل زيادي براي مطرح کردن داريم. خندم مي گيرد وقتي اسم اين فدراسيون که حتي يک استاديوم استاندارد هم ندارد را 5 ستاره مي گذارند و با اينگونه القاب سعي مي کنند ضعف هاي خود را بپوشانند.
کاپيتان اسبق تيم ملي و باشگاه پرسپوليس، گفت: متاسفانه ديشب دبير فدراسيون به جاي پاسخگويي به علي کريمي مغلطه کرد. آقايان در فدراسيون فوتبال چنان صعود به جام جهاني را بزرگ کرده اند که انگار يک تيم از اين قاره به جام جهاني صعود کرده است. با وضعيتي که امروز فوتبال آسيا دارد هر سرمربي در راس کادرفني ايران باشد اين تيم را به جام جهاني مي برد پس لطفا آقايان با برخي جملات صعود ما به جام جهاني را تاريخي نکنند.
وي تصريح کرد: فدراسيون فوتبال اگر هنرمند باشد، برنامه ريزي مي کند تا باشگاه هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا موفق باشد يا حداقل يک برنامه براي فوتبال پايه داشت تا هر روز فساد در اين رده بيشتر نشود.
پنجعلي اظهار کرد: مردم ايران فوتبال را مي فهمند و بايد از هواداران استقلال که با فهم بالاي خود علي کريمي را تشويق مي کنند، تشکر کنم. اين هواداران ثابت کردند بهترين هواداران دنيا هستند و برايشان پيش از هر چيزي فوتبال ايران مهم است.
وي با انتقاد از رفتار هاي «کارلوس کي روش» سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، گفت: متاسفم آقايي که کارمند فدراسيون فوتبال است به خودش اجازه مي دهد به اسطوره فوتبال ايران اينگونه بي احترامي کند. در طول اين سال ها هميشه حامي کي روش بودم، اما اين بار شرايط فرق مي کند و غيرتم اجازه نمي دهد بي دليل از کسي که به اسطوره فوتبال ايران توهين کرده، حمايت کنم. ديشب براي اولين بار در اين فوتبال به خاطر علي کريمي بغض کردم و دلم سوخت که کار اين فوتبال به کجا رسيده که مقابل دبيرکل، يک فرد خارجي هرچه دلش مي خواهد مي گويد.
پنجعلي خاطرنشان کرد: آقاي کي روش چه قراردادي با فدراسيون بستيد که حتي اجازه کار تجاري در ايران داريد. آقاي کي روش اگر شما بزدل نيستيد قرارداد خود را به اطلاع همه برسانيد تا حداقل ثابت شود همه ما اشتباه کرده ايم.
وي افزود: بسيار متاسفم که مسئولان فدراسيون فوتبال ايران جرات برخورد با سرمربي تيم خود را ندارند. آقاي کي روش شما به چه چيزي مي نازيد که اينگونه سر فوتبال ما منت مي گذاريد؟ تيم ملي ما با شما مقابل عراق جنگزده باخته است، اين مسايل را که فراموش کرده ايد؟
کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال ايران، گفت: مسئولان فدراسيون فوتبال و کادرفني تيم ملي اين را بدانند که علي کريمي براي همه فوتبال ايران خط قرمز است پس مراقب باشند پايشان را از گليم خود درازتر نکنند. مردم ايران علي کريمي را بيشتر از مسايل فني خارق العاده به خاطر خصلت هاي مردانه و پهلواني دوست دارند. شما در تمامي اظهارنظرهاي کريمي حتي يکبار هم احساس نمي کنيد او بحثي را به خاطر مسايل شخصي خود مطرح کرده باشد.
وي افزود: اي کاش آقايان فدراسيون فوتبال که براي هر چيزي ما پيشکسوتان را به کميته اخلاق مي برند، اين بار عذرخواهي کنند. اگر علي کريمي از تيم جوانان مي گويد براي اين است که او يکي عاطفي ترين انسان هايي است که من در زندگي ديده ام و به خوبي مي دانم او ناراحت وضعيت فوتبال است.
وي تاکيد کرد: آقاي ساکت شما فوتبال بازي نکرده ايد که بدانيد درآوردن پيراهن بازيکن تيم جوانان آنهم در فرودگاه چقدر ناراحت کننده است، اما علي اين مسايل را مي داند و هميشه به خاطر مردمش هر کاري کرده است.
کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس، گفت: آقاي کي روش! علي کريمي به همه مردم ايران ثابت کرده که دل شير دارد و بار آخرتان باشد به اسطوره هاي ما توهين مي کنيد و اگر اين بار هم عذرخواهي نکنيد، ديگر انتظار هيچ حمايتي از ما نداشته باشيد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي 9118** 1701 **1368
خبرنگار: سيد جواد بشيري** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم