Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی افزود: تاکنون 76 مرکز این سازمان گواهینامه استاندارد تشویقی دریافت کردند و کار نظارت بر 25 مرکز دیگر به اتمام رسیده و تا پایان سال گواهینامه آن ها نیز صادر می شود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به ضرورت استانداردسازی و دقیق بودن تمامی تجهیزات برودتی از ابتدای سال جاری تاکنون 117 مورد کالیبراسیون تجهیزات برودتی با تعداد 1358 دستگاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی افزود: این طرح در قالب لکه گیری کالیبراسیون تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و بر روی تمامی تجهیزات برودتی کالیبره شده، برچسب کالیبراسیون نصب می شود.
وی همچنین به تلاش سازمان مدیریت میادین در ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی، این سازمان علاوه بر شاخصه‌های تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد، اقدام به تعیین شاخصه‌هایی برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار کرده است که غرفه داران ملزم به رعایت آن هستند.
به گزارش ایرنا، تفاهم نامه رعایت استاندارد 2082 در ساخت و بازسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار و کنترل دقت تجهیزات برودتی و توزینی از سال 94 اجرایی شده است.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم