Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات استان گلستان با اشاره به ۴ طرح اقتصاد مقاومتی در استان گفت: تاکنون ۴ منطقه مناسب برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس و پن مشخص شده و در ۲ منطقه طرح اجرایی و به تولید رسیده است. ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، جواد قدس‌علوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تولید میگو در استان اظهار داشت: استان گلستان رتبه سوم تولید میگو را در کشور داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجتمع پرورش میگوی گمیشان تنها مرکز پرورش میگو در شمال کشور است که با تولید میگوی منحصر بفرد و دارای کیفیت بالا توانسته است استان گلستان را در رده سوم تولید این محصول قرار دهد.

مدیرکل شیلات استان گلستان با اشاره به 4 طرح اقتصاد مقاومتی و تحول زای شیلات استان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که شیلات استان درصدد اجرایی کردن آن است، طرح پرورش ماهی در قفس و پن است که تاکنون 4 منطقه مناسب برای اجرای این طرح مشخص شده و در 2 منطقه طرح اجرایی و به تولید رسیده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های اداره کل شیلات استان در این زمینه تصریح کرد: 3 طرح دیگر از جمله پرورش ماهیان خاویاری با استفاده از چاه‌های دومنظوره کشاورزی و پرورش میگو در اولویت کاری شیلات استان است که با اجرایی شدن هر یک از این طرح‌ها پیشرفت عظیمی در اقتصاد و اشتغال‌زایی منطقه و کشور شکل خواهد گرفت.

مدیرکل شیلات استان گلستان با اشاره به اینکه تنها مجتمع پرورش میگو شمال کشور در استان گلستان و شهرستان گمیشان واقع شده است، گفت: استان گلستان این مجتمع بدون حتی کوچک‌ترین آلودگی و بیماری به عنوان پاک‌ترین مجتمع پرورش میگو کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان