Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:13:39 GMT

کولاک شدید در محور دندی _ تخت سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۳۰۵۳

کولاک شدید در محور دندی _ تخت سلیمان

رکنا: رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: کولاک شدید محور دندی - تخت سلیمان را فرا گرفت.

محمد امینی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان اظهار داشت: کولاک شدید محور دندی - تخت سلیمان در محدوده انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان را فرا گرفته که سبب عدم دید کافی شده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بارش پراکنده باران و برف در محور‌های زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: در این محور‌ها نیز مه موضوعی دید افقی را کاهش داده است و رانندگان باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان وضعیت جوی در آزادراه زنجان - قزوین را همراه با بارش پراکنده باران عنوان کرد و افزود: محور ترانزیت زنجان - قزوین نیز بارانیست.

امینی با اشاره به بارش باران در آزادراه زنجان - تبریز و محور ترانزیت زنجان - میانه بیان کرد: محور‌های زنجان - بیجار و خدابنده - همدان نیز شاهد بارش پراکنده باران هستند.

وی افزود: دوربین‌های نظارت تصویری حاکی از بارش پراکنده باران در محور‌های سلطانیه - خدابنده، زنجان - دندی، ابهر - خدابنده، نیک‌پی - ماهنشان و زنجان - ارمغانخانه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: هموطنان از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی و روستایی خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر تجهیزات ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با نفوذ سامانه بارشی شهرستان اهر میزبان موج دیگری از بارش باران بهاری است، این بارش‌ها طراوت خاصی به اکثر نقاط شهرستان اهر بخشیده و خوشحالی مردم منطقه به ویژه کشاورزان را در پی دارد.

فیلم: اصغر ازدست

کد خبر 6096615

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • بارش شدید باران در شهر ایلام
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان