Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری بین شرکت نیروی برق بندرعباس و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه تعاملات آموزشی، پژوهشی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی های طرفین منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: «برای توسعه تعاملات علمی و انجام طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی در کنار استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود و افزایش کمی و کیفی در حوزه های پژوهشی و فناوری این تفاهم نامه با شرکت نیروی برق بندرعباس امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی باقری با بیان اینکه فراهم کردن شرایط مناسب برای تعاملات آموزشی، فراهم نمودن امکانات استفاده از منابع علمی و پژوهشی و امکانات مرتبط برای محققین طرفین، طراحی و اجرای کارگاههای آموزشی،نیاز سنجی و تعریف دوره های آموزشی،برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، انجام طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی منطبق بر ماموریت های سازمانی، تبادل مادر علمیبرای فراگیری علوم مشترک و استفاده از توان تخصصی طرفین،همکاری در اجرای بازدیدهای آموزشی و علمی و همکاری مشترک در برگزاری میزگردهای آموزشی و پژوهشی از موضوعات همکاری این تفاهم است، افزود:« قرار شد تمام این شرایط منطبق یر ضوابط قانونی پیگیری و انجام شود.»

وی نحوه همکاری این تفاهم را، مشخص کردن نماینده از سوی طرفین عنوان کرد و گفت:« همه تفوافقات حاصل شده در کارگروه های تخصصی مورد تایید قرار می گیرد و کارگروه مشترکی نیز برای رفع موانع و مشکلات تشکیل می‌شود .»

باقری؛ اجرای این تفاهم نامه را در 9 ماده مشتمل بر 33 بند عنوان کرد و افزود: «قلمرو مکانی این تفاهم نامه محدوده مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران است و چنانچه مواردی نیز در این تفاهم نامه درج نشده باشد می تواند پس از مطرح شدن در کارگروه مشترک به مرحله اجرا در آید.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی