Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد ابراهیم صداقت معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بیان کرد: برای نظارت بر نرخ بلیت‌های اتوبوس بازرسان ما از ۲۰ اسفندماه به صورت مداوم به پایانه‌های مسافربری سرکشی می‌کنند و در کنار آن نظارت بر نرخ‌های دفاتر هواپیمایی و آژانس‌ها مسافربری تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح ویژه نظارت نوروزی بر بازار فارس از ۱۰ بهمن‌ماه آغاز شده است، گفت: طرح نظارت بر بازار تا ۲۰ فرودین‌ماه ادامه دارد.

صداقت با بیان اینکه در مجموع حدود ۳۰۰ بازرس در قالب تیم‌های دو نفره در طرح نوروزی نظارت بر بازار استان فارس فعال هستند، افزود: در ایام نزدیک به شب عید برای نظارت بیشتر بر بازار میوه تنظیم بازار و مواد غذایی مانند آجیل و شیرینی از توان ناظران افتخاری نیز استفاده می‌شود.

وی اظهارکرد: در روز‌های ابتدایی اسفندماه عمده نظارت‌ها بر بازار پوشاک و در روز‌های پایانی سال نظارت‌ها به سمت بازار مواد خوراکی، میوه و شیرنی می‌رود.

صداقت با بیان اینکه نظارت بر هتل‌ها، مهمانپذیر‌ها در حال انجام است تا ایرادات آن‌ها قبل از ورود مسافران نوروزی برطرف شود و واحد‌های قالیشویی و خشکشویی نیز در حال نظارت است، گفت: در جلساتی که با اتحادیه‌ها گرفته شده تاکید شده که رستوران‌ها حق دریافت حق سرویس ندارند، نرخ میز بار هتل‌ها کنترل شده و هیچ هتل و رستورانی نباید از مواد غذایی صنعتی که قیمت مصرف‌کننده توسط کارخانه بر روی آن درج شده ارزش افزوده دریافت کند، زیرا ارزش افزوده این کالا‌ها یک بار در کارخانه‌ها محاسبه شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه مردم شکایات خود در حوزه خرده‌فروشی را با ستاد خبری اتاق اصناف به شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ در میان بگذارند و شکایت در مورد عمده‌فروشی‌ها و شرکت‌ها را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند، تصریح کرد: گزارشاتی که از سوی مسافران اعلام می‌شود به فوریت در دستور رسیدگی بازرسان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ر

طرح ویژه نظارت نوروزی بر بازار فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان